Wentylatory inne niż Sunon

Potrzebny mi dostawca kilkudziesiEA%ciu wiatraczkF3%w 40x40x6mm, 5V DC.
Wiatraki majB1% byE6% DOBRE. Zdolne do wytrzymania przynajmniej roku
ciB1%gB3%ej pracy w warunkach outdoorowych (czyli doB6%E6 duBF%e zmiany
temperatury, ale raczej bez przechB3%adzania, elektronika grzeje siEA%
mocno, zapylenie maB3%e, ale kurz - owszem.

Oryginalnie w urzB1%dzeniach sB1% montowane jakieB6% nonamy (a chodzi o
markowy sprzEA%t, mniejsza o to, jakiej produkcji, ale aBF% wstyd...) i
padajB1% na potEA%gEA% juBF% po kilku miesiB1%cach od zainstalowania. W kil=
ku
hurtowniach, ktF3%re przejrzaB3%em pod tym kB1%tem, krF3%lujB1% wiatraki
produkcji Sunon, a z nimi miaB3%em z kolei baaardzo zB3%e doB6%wiadczenia w
innych urzB1%dzeniach (wentylatory "MagLev", a wiEA%c teoretycznie
niezniszczalne, w praktyce okazaB3%y siEA% byE6% bardziej zawodne od tych
klasycznych, B3%oBF%yskowych, z powodu zB3%ego uszczelnienia przestrzeni
miEA%dzy oB6%kB1% a magnesem i zaciB1%gania tam pyB3%u).

Czy ktoB6% coB6% moBF%e podpowiedzieE6%, gdzie takich DOBRYCH wiatrakF3%w
szukaE6%? OczywiB6%cie niezbEA%dna jest faktura i najlepiej wszystkie
dodatki uB3%atwiajB1%ce przepchniEA%cie produktu na szczeblu managerskim,
cacane prezentacje pokazujB1%ce, w jak innowacyjny sposF3%b siEA% wirnik
krEA%ci i ile lat badaF1% byB3%o potrzebne do wypracowania tego unikalnego
sposobu obiegu powietrza, jaki widaE6% na zaB3%B1czonej animacji, moBF%e
jeszcze jakieB6% B6%wiadectwa energetyczne, certyfikat, BF%e przy produkcji
nie ucierpiaB3%o BF%adne zwierze ani nie ociepliB3% siEA% klimat i tym
podobne.

J.

Re: Wentylatory inne niż Sunon

Procesory Intel w wersji Box sprzed kilku lat obejrzec, i co tam
znajdziesz, tego szukac.

J.

Re: Wentylatory inne niż Sunon

Niestety, wszelkie szroty odpadajB1%, nawet jeB6%liby tam byB3%y dostEA%pne
wiatraki wieczne. Musi byE6% faktura i musi byE6% produkt nowy,
akceptowalny na szczeblu managerskim, skrajnie odlegB3%ym od
inBF%ynierskiego.
Chyba, BF%e chodzi Ci o podejrzenie, kto tamte wiatraki robiB3%, to
faktcznie dobry trop byB3%by, niestety nic takiego pod rEA%kB1% nie mam.
MoBF%e ktoB6% z grupowiczF3%w znajdzie w szufladzie i sprawdzi?

J.

Re: Wentylatory inne niż Sunon

hmm sanyo denki albo panasonic panaflow tak mi sie obija a sciagac nie bede
chlodzenia z procesora bo mi sie nie chce ;)

Re: Wentylatory inne niż Sunon

Dokladnie o to mi chodzi :-)

Zacznij od najstarszych komputerow w okolicy, oczywiscie tych w
ktorych sie jeszcze cos kreci  :-)

A swoja droga .. moze zadzwonic do intela i spytac czy nie maja
wiatrakow luzem ?

J.

Re: Wentylatory inne niż Sunon

Spróbuj poszukać angielską firmę Rotron. Mają przedstawiciela w Polsce.

Pozdrawiam,
Michał

Re: Wentylatory inne niż Sunon

papst?