Uprog LPT i MB bez LPT

Swego czasu pytałem o przejściówki PCI->LPT w celu podłączenia uproga...
Przejściówki działającej (a więc sprzętwo udającej cokolwiek pod np
378h) kupić się praktycznie nie da. Wsparcie ze strony producenta...
zawiodło.
Tymczasem okazuje się, że w oprogramowaniu programatora można po prostu
wpisać adres portu i wszystko działa wyśmienicie (u mnie E880h).

Zastanawiam się czy producent nie wie, że oprócz wybrania w menu adresu
można jeszcze z palucha wpisać? Czemu mi nie powiedzieli o takiej
możliwości (menu programu sugeruje wybór z listy dostępnych).
Starają się sprzedać na siłę nowsze, czy po prostu nie wiedzą co
czynią...ciekawe.

W każdym razie bangla wyśmienicie :)
__
Pzd,
Irek.N.

Re: Uprog LPT i MB bez LPT

Kto wie .. kiedys prosilem chinczyka o opis zmiennych SNMP w
urzadzeniu.
"ale to urzadzenie nie ma SNMP".
"no jak nie ma jak ma"
"nie ma"
"jak nie ma, skoro czytam, tylko nie wiem co znacza" ..

J.

Re: Uprog LPT i MB bez LPT

RK-SYSTEM, producent uprogów zraził mnie do siebie tym że po upgrade
oprogramowania kazał sobie kupować adaptery do programowania przez SPI po
300zł , podczas gdy płytka i kilka kabelków to koszt paru zł. Aby
programowac przez SPI trezba trzymać starszą wersję oprogramowania, co jest
bez sensu. Pazernośc i nabijanie klienta w butelke nie opłaca się, teraz
kupuje w innej firmie. Ich z regułey ni einteresuja klienci indywidualni,
oni pewnie liczą na hurtowe zamówienia dla przemysłu.

pzdr
sev

Site Timeline