Układy Allegro do krokowców

Witam!

Przekonany ostatnią dyskusją o wyższości układów firmy allegro nad L298 zaczynam własnie szukac odpowieniego dla mnie no i troszkę się zdziwiłem.

Allegro produkuje sporo mostków równych typów, możliwości i wydajności.

Ja chciałbym podłaczyć silnik bipolarny o prądzie jednej cewki > 1A (około 1.2A znamionowo). Przegladając układy allegro jest pare ciekawych, przy czym mnie interesuje tylko Dual Full Bridge z PWM. W dodatku w DIP.

No i tu gorzej. Mam nastepujące typy:

A3972

A3992

... i już.

Teraz pytanie do osób które coś z nich montowały: czy 1.5A "currents" oznacza całkowity pobierany 3A przy zasilaniu obu cewek? Jakoś nie mogę tego doczytać na 100%.

Druga sprawa: czy coś silniejszego (około 2A/cewka) się znajdzie? W DIP lub ostatecznie czymś lutowalnym bez cudowania.

Trzecia sprawa: jeśli mam silnik grubo >2A/cewkę (tak bliżej 3A) to znajdę coś scalnonego dostępnego w pl lub de w detalu ? Niekoniecznie Allegro.

Reply to
Sebastian Bialy

Parę amper to już trzeba mosfety stosować na radiatorku. Może się to okazac również tańsze niż scalone cudko.

pzdr Marcin

Reply to
Marcin

Ale bardziej podatne na problemy ze sterowaniem i nie zapewniają mi stabilizacji prądu jak te scaloe cuda.

Reply to
Sebastian Bialy