AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: uC w samochodzie

Wibracje.

Re: uC w samochodzie
już bardziej rezonans w Twoim pustym łbie...

Re: uC w samochodzie
pytam, bo moje bardzo proste urządznie przełącza się samoczynnie w tryb
uśpienia... dziwna sprawa...

Re: uC w samochodzie
na przykład: czy brak dużego kondensatora elektrolitycznego na wyjściu 7805
to istotny błąd?

Re: uC w samochodzie
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 18:34:00 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Pr
ciu 7805

duży to jaki?

Re: uC w samochodzie
na oko to jakiś 470uF...

Re: uC w samochodzie
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 20:52:02 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Pr

A co na ten temat w dokumentacji stabilizatora piszą?

Re: uC w samochodzie
w dokumentacji to tylko wnioski PO i testy na IQ nic w nich na temat nie
znajdę...

czy mogę do Ciebie napisać na priva, mam sprawę.

Re: uC w samochodzie
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 16:13:33 UTC+2 użytkownik Ministerst

A jakiś dedykowany schemat tam jest?

Re: uC w samochodzie
schematu wolałbym nie udostępniać publicznie, bo się zaraz będą nabijali...
mogę na priva...

ogólnie skacze sobie po programie w dowolny sposób, nawet potrafi się
wywalić, po czym po dłuższej chwili wraca do poprawnego wykonywania ;o)

kosmos...

może to istotne, elektronika zawiera kilka układów 74HCT...

nie wiem może powinienem dać rezystory podciągające?

ma Ktoś jakiś pomysł?

wymyśliłem, żeby jeszcze dać diodę na wejściu i kondzior... tak bez
zmieniania płytki...

Re: uC w samochodzie

Trzeba uważać na napięcie zasilania które stabilne nie jest.
Szczególnie w momencie rozruchu silnika.

Kiedyś zauważyłem podobne objawy po podłączeniu chińszczyzny. (GPS, kamera,
...)
W momencie rozruchu ... ustrojstwa głupiały.

Re: uC w samochodzie
rozruch nie jest problem, dziś miałem okazję zaobserwować, po prostu program
wylatuje w mailiny, a że w pewnym miejscu jest idle to pewnie w końcu na to
trafia...

gdyby tak określić jak często to się zdarza, to można by użyć określenia
"bardzo często"...

może ma Ktoś jakieś doświadczenie?

to zwykły najprostszy układ cyfrowy, A/C na uC, z uC na wyświetlacz...
program zajmuje z 1000 bajtów... nie jest to wina programu, aż takim
debilem, żeby robić błędy w programie to nie jestem... chyba.

Re: uC w samochodzie
jeszcze napiszę, że zasilanie 12V idzie bez niczego na 7805, a z niego
zasilane są wszystkie elementy... dałem tylko dwa kondziory blokujące może
to jest problem?

Re: uC w samochodzie

Wyrzuć to i kup gotowy woltomierz.

Podziwiam Twoją pewność.

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Re: uC w samochodzie

Każdemu programiście może się przecież zdarzyć błąd w programie...:-)

Re: uC w samochodzie
w programie który ma 100 linijek nie jest tak łatwo popełnić błąd... poza
tym taki program to się pamięta w pamięci i jakby coś to od razu wiadomo
gdzie odwaliło się chałturę...

Re: uC w samochodzie

Mylisz się, kiedyś niemal tydzień szukałem brakującego RETI

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: uC w samochodzie
do Ciebie też mogę napisać na priva? chodzi o opinię...

Site Timeline