TVL22 ilość zwojów

Mam cewkę WN  z rdzeniem od starego lampiaka. Typ TVL22. Umyśliłem sobie
zasilać z tego posiadaną rurę od neonu długości ok metra. Z tego co wiem o
neonach, lubią napięcia ok 3 kV. Mam płytkę od przetwornicy z mosfetami na
3525, zasilacz - brakuje mi tylko uzwojenia pierwotnego na tym trafie.
Gdybym wiedział ile ta ceweczka WN ma zwojów, łatwiej było by mi policzyć
takie trafko. W goglownicy znalezłem tylko dane TVL91A, ale ona jest od
kolorowego, pracuje na powielacz, więc chyba ma mniej zwojów. (5500 Volt/
800 zwojów DNE 0,12 122 oHm, 281mH) Z drugiej strony moja TVL22 też ma
rezystancję ok 110 ohm. Może ktoś pamięta ile ona ma z grubsza zwojów? 2000?

Re: TVL22 ilość zwojów

Nie pamiętam, ale robiłem kiedyś taką przetwornicę, dałem bifilarnie 2x8
zwojów i mała rura łapała z około 30 cm. Może to ci coś pomoże.

Teatime

Site Timeline