TV dwutunerowy ?

Czesc :)

Zdycha mi stary CRT i bede chyba musial kupic nowy TV ;(

Zdecydowanie musi miec dwa tunery zebym mogl ogladac co innego a nagrywac w tle co innego, najlepiej z dwoch kanalow naraz. Nagrywanie na wbudowanym dysku, ew. zewnetrznym.

W tej chwili mam zewn. tuner i ma sposo irytujacych "drobiazgow".

Np. podcas przegladania "przewodnika" zmienia kanaly nie wiadomo co po. Przy nagrywaniu zapisuje audycje pod nazwa programu (np. TVP1 etc) zamiast uzyc tytulu audycji ktora przeciez zna. itd itp

Mozecie polecic solidnie wykonany, z przemyslanym sterowaniem dwutunerowy TV tak ze 40"? Dobra jakosc obrazu, logiczne sterowanie... Moze za duzo wymagam ;)

Jakub Jewuła

PS. 3D mnie nie interesuje wiec moze nie byc.

Jakub Jewuła

Ps. I zeby uzyteczny kat widzenia byl spory bo mnie do szalu doprowadza gdy obraz sie zmiania jak wstane z krzesla ;)

Jakub Jewuła

W dniu 2013-02-01 11:48, Jakub Jewuła pisze:

Zaczal bym od zakupu dwuglowicowego tunera DVB-S z Linuxem na pokladzie i z dyskiem. Sa takowe tanio produkcji ADB mozna nawet podlaczyc do nich tuner DVB-T, najwazniejszy plus to mozliwosc ogladania nie tego gowna co zapodaje Farszaka ale audycji z calego swiata no i kanal+ z HBO to podstawa bo ogladanie pierdyliona reklam w srodku filmu mozne wqrwic i to bardzo.

Reply to
MT

Masz na mysli tuner SAT?

Nie chce. Nie spedzam duzo czasu przed TV - ot dwie godziny przed zasnieciem. Chce po prostu TV na ktorym obejrze w dobrej jakosci film jesli akurat beda nadawac cos co mnie interesuje, a jak sie trafi druga interesujaca audycja w tle to ja nagram. I tyle.

Jak nie ma nic interesujacego to ide spac, albo czytam ksiazke...

Reklam w trakcie filmu nie ogladam - uzywam funkcj typu timeshift czy jak je zwal. Jak trafie na interesujacy film wciskam pauze i ide jesc kolacje, wziasc prysznic etc - po godzinie mozna zaczynac ogladac ;-)

Jakub Jewuła

"Chce po prostu TV na ktorym obejrze w dobrej jakosci film "

Zeby obejrzec dobrej jakosci film to trzeba najpierw miec zrodlo z ktorego ten film jest nadawany a TVP to raczej nie kojarzy sie z dobra jakoscia chyba ze dobra jakoscia nazywasz filmy z beznadziejna jakoscia przeskalowane do HD z ramkami po bokach

Reply to
MT

Jakub Jewuła pisze tak:

z tym może być ciężko ;) Sony lub Thomson pewnie najbliżej będzie.

Reply to
PiteR