Krepao mi Sony CRT :-(

Pa ne mogu vjerovati !??? Pred 2 dana pocnem razmisljati da si nabavim neki LCD i ko za vraga upravo pred 10-tak minuta mi izdahne 5 godina stari Sony CRT 72 cm...

Dioda mu blinkne 2 puta nakon paljenja i odmah ode u standby, ekran je crn.

Na netu sam naso Sony kodove i moj znaci: "TWO Blinks---B+ over current protection (OCP) , unit goes to the standby mode then displays the 2 blink fault. Could be a short in the power supply of any of the circuits".

Dali se netko sretao s time i ima li pomoci, odnosno isplati li ga se popravljati. Inace je savrsenom stanju (bio...).

Model je KV-29CL11K

Hvala.

--

Damir
http://www.inet.hr/~daglavac

"DamirG" je napisao u poruci interesnoj grupi:hm1gi0$obm$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Najvjerojatnije je VN trafo oti¹ao. E sad, na toj ¹asiji on obièno skuri signal procesor. Ako je to, slijedi kupovina LCD-a.

Reply to
Ico

nabavim

stari

je

skuri

Prije æe biti VN-tranzistor, u zadnje vrijeme ¹tede na limovima za hlaðenje...

/cut

pizdo sritna :) ja molim boga da moj kerepucne

Reply to
Grunf

Ne mora biti, sasvim moguce da je VN tranzistor ja sam jednog Sonya tako rije?io. Novi VN tranzistor ne ko?ta puno pa IMHO vrijedi probati

Boris

Reply to
Boris Vuletic

nabavim

stari

je

Mjenjajte se za telkaæe, uz nadoplatu....

sony kv-29fx20d

kasni slika pri paljenju 10-20 sec, boje malo kao blijede

Reply to
zdravac

sony kv-29fx20d

kasni slika pri paljenju 10-20 sec, boje malo kao blijede

Reply to
zdravac

Sto s tim ?

Reply to
DamirG

Zvali su me pred par minuta iz servisa u Sesvetama, PromMat, otisao VN trafo, 500kn, popraviti cu ga.

Reply to
DamirG

Navodno Sony ima neku za¹titu, 'ne daje' sliku dok mu neke vrijednosti napona/struja nisu u granicama?

se

Suæut, vi¹e sreæe ti ¾elimo s tim i ostalim napravama...

A dobro, 5 godina je gurao, za danasnju kvalitetu elektronike, rekao bi prolazan rezultat. Inace je slika kao i prvi dan, jedino se strgala ona plastika sto zatvara tipke na prednjoj strani. Tak da ono, ovak popravljen nek gura koliko se da, a onda u smece.

Reply to
DamirG

Javi kak je pro¹lo, dal bu zavr¹ilo samo s promjenom trafiæa ili bude potrebno mijenjati i video procesor. Sretno Ico

Reply to
Ico

mo¹ ga uvijek pod jastuk stavit umjesto zvuba, mo¾da koja dobra vila te obleti...ili obrlati.

Reply to
diðitalKre¹o

Zvali me jucer iz servisa, rekli VN trafo, cijena popravka 500 kn, ja pitam: znaci, ja vam donesem 500kn i nosim popravljeni tv, oni kazu da.

Reply to
DamirG

VN

Hoæe li otiæi i video procesor ovisi i o tome na koji naèin je oti¹ao trafo, postepeno ili naglo...

Trafo je otisao naglo, gledas tv i za sekundu vise ne gledas. Postoji li neki sporiji nacin odlaska trafoa ?

Reply to
DamirG

otisao

bude

oti¹ao

li

Naravno, postepeni proboj namotaja primara, onda svi naponi na sekundaru postaju sve veæi kada se preðe prag regulacije....To dovodi do prekomjernog zagrijavanja, ¹to pak ubrzava daljnje 'kurenje' namotaja.....