Silnik, pomocy z kablami

Mam silnik wymontowany z nieznanego okapu kuchennego. Do sterowania
obrotami silnika był podobno jakiś panel na okapie. Ja mam tylko silnik
i z niego wychodzi 8 przewodów a nie wiem czy tam mogę podać zasilanie z
sieci czy jakieś inne napięcia

Tabliczkę znamionową już w googlach zmęczyłem i nic konkretnego.
Fotka tabliczki znamionowej
http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Tech02#5327560259306337826

Fotka z kablami na wyjściu silnika
http://picasaweb.google.pl/sebassteq/Tech02#5327560347290251346

Przewody po wyjściu z kostki idą w wiązce razem i tak zostały obcięte

Czy omomierzem odszukać sekcji uzwojenia o największym/najmniejszym
oporze i tam podłaczyć 220v z sieci? Proszę o porady.
Docelowo ten silnik ma chodzić na max wydajności przez cały czas swojej
pracy, regulacja obrotów mnie nie interesuje. Kondnsator jest oryginalny
razem z silnikiem.

Z góry dzięki. Pozdrawiam
Bassteq

Site Timeline