serwis lcd lg

Reply to
identifikator: 20040501

nie żartuj, 117zł minimum

Reply to
alex
Reply to
identifikator: 20040501

cierpisz na dysguglię? No to masz, mam nadzieję, że telefon działa:

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Dnia Tue, 03 May 2011 17:41:49 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):

Wysokość Kapitału zakładowego 28 366 000 zł Naprawa nie bedzie pwnie tania;)

Reply to
Jacek

Cieszę się, że masz świadome podejście do swoich możliwości.

Oj, jakby kopnął w dupę, to w locie z głodu byś zdechł.

*PLONK!* warning!
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

dobrze że się chociaż przyznajesz

skoroś taki mądry: samochód mi się zepsuł, powiedz gdzie mogę go naprawić i ile to będzie kosztować

Reply to
alex

Napisz co padlo , tez mam LG LCD i po 3 latach padl zasilacz a raczej kondensatory napuchly po wymianie buaj jak szalony. Koszt naprawy to 30zl we wlasnym zakresie oczywista.

Reply to
Zakarm
Reply to
identifikator: 20040501