serwis lcd lg

gdzie można naprawić telewizor lcd lg pogwarancyjnie i ile to może
kosztować?

Re: serwis lcd lg

gdzie to sobie znajdziesz tak byś nie wysyłał do innego miasta

a kosztować może 98 zł

Re: serwis lcd lg

nie żartuj, 117zł minimum

Re: serwis lcd lg
nie ma to jak być durniem, nie chłopaki?

jakbym mógł znaleźć to bym głupich pytań nie zadawał...

Re: serwis lcd lg

cierpisz na dysguglię?
No to masz, mam nadzieję, że telefon działa:

http://www.lg.com/pl/general/contact-us.jsp

Re: serwis lcd lg

Wysokość Kapitału zakładowego 28 366 000 zł
Naprawa nie bedzie pwnie tania;)

Re: serwis lcd lg

przy rozbieraniu tego złomu, to szlak może człowieka trafić...

Re: serwis lcd lg

dzięki, w życiu bym nie znalzał.

Re: serwis lcd lg
Hello identifikator:,

Cieszę się, że masz świadome podejście do swoich możliwości.

Oj, jakby kopnął w dupę, to w locie z głodu byś zdechł.

*PLONK!* warning!

Re: serwis lcd lg

chłopaki nie denerwujcie się, ja mam wielkie plany na przyszłość związane z
tą grupą...

Re: serwis lcd lg

Smerfuś?

--
Włodek

Re: serwis lcd lg

Napisz co padlo , tez mam LG LCD i po 3 latach padl zasilacz a raczej
kondensatory napuchly po wymianie buaj jak szalony.
Koszt naprawy to 30zl we wlasnym zakresie oczywista.

Re: serwis lcd lg

nic nie działa, lampka zasilania też się nie pali...
cisza całkowita...
ale ja raczej nie otworzę tej powalonej obudowy na zatrzaski pewnie...

Re: serwis lcd lg

dobrze że się chociaż przyznajesz

skoroś taki mądry: samochód mi się zepsuł, powiedz gdzie mogę go
naprawić i ile to będzie kosztować

Site Timeline