service manual do Panasonic UF4100

wiem, że pewnie się nie podzielicie, ale może Ktoś ma service manual do
faksu Panasonic UF-4100?
nie reaguje na przycisk Start podczas rozmowy, wiecie - dzwonię przez
słuchawkę, babsztyl po drugiej stronie włącza tryb faksu, ja naciskam start,
żeby przesłać faks... no i to nie działa, nie daje się wywołać wysyłania
faksu podczas rozmowy...

przeleciałem tak pobieżnie parametry głębokie, ale tam nic nie ma...

do tego jak szybiej wybiorę numery na klawiaturze to zjada pierwszą cyfrę...

taka menda!

Re: service manual do Panasonic UF4100
widzę, że w internecie sprzedają manuale, Ktoś już tak kupował, może mnie
oświecić jak to zrobić?

Re: service manual do Panasonic UF4100

Tu jest serwisówka której szukasz:
http://elektrotanya.com /

Re: service manual do Panasonic UF4100

DZIĘKI!
a może widziałeś serwisówkę do drukarki Kyocera FS-1030D?
znalazłem do 1010D, ale kody błędów w niej są zupełnie inne niż w 1030D...
na ebayu też nie mają...

Site Timeline