S-Video po skrętce

czy po zastosowaniu traf 100/75om mam szanse na uzyskanie wysokiej jakosci obrazu S-Video po skretce ScTP 5e(ekranowana UTP) o dlugosci ok 15m? probowal ktos?

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

lepiej dac wzmacniacze - konwertery koncentryk - skretka maxim takie robi. Jakosc obrazu bez zastrzezen. w praypadk utraf dojda straty, nie napisales jeszcze co to za trafa

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

A lepiej to sprawdz sobie czy to w ogole potrzebne. Podlacz wtyki i zobacz czy to co otrzymasz zadowoli Cie. Z praktyki wiem, ze przy odleglosciach rzedu 100m trzeba sie martwc, ale 15m to pryszcz.

pozdro Tmek

Reply to
Tmek

A skąd weźmiesz trafo o paśmie przenoszenia od kilku-kilkunastu Hz do ok 6 MHz by przepuścić luminancję i chrominancję? Wmak

Reply to
wmak

Może to będzie ok:

Filip Ozimek

Cóż, literka k przed tymi Hz'ami zgubiła mi się. Wmak

Reply to
Wmak

bo? najnizsza czestotliwosc wystepujaca w sygnale wizyjnym to 25Hz

Reply to
PAndy

Ale tor nie musi przenosić tak niskich częstotliwości. Wzmacniacze wizyjne mają ( powinny mieć) kluczowany układ odtwarzania składowej stałej. Tor powinien przenieść bez zniekształceń (zwisów i zafalowań) prostokąt o częstoliwości powtarzania (dla Palu) 15625Hz i czasie ok

50 mikrosekund - widoczna część jednej linii. Wmak.
Reply to
wmak

Użytkownik snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@a75g2000cwd.googlegroups.com... A skąd weźmiesz trafo o paśmie przenoszenia od kilku-kilkunastu Hz do ok 6 MHz by przepuścić luminancję i chrominancję? Wmak

zwykle transformatory do CCTV

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto snipped-for-privacy@CERN.CH napisał w wiadomości news:erkibv$m9r$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

a jakis symbol? bo nie bardzo moge znalezc na ichnej stronce...

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

Składowa stała też jest ważna...

Ale przeniesienie bez zwisów, przerostów i zafalowań wymaga pasma od dołu znacznie szerszego niż wynikałoby z 50 us.

W sygnale to wystapuja i mniejsze, np skieruj kamere za okno i zostaw.

Ale dzieki odtwarzaniu skladowej stalej na synchronizacji mozna je odwtorzyc. W tym momencie .. 50Hz czy 16 kHz ?