RTL8309G datasheet szukam

Witam

Nigdzie nie mogę znalezć datasheet do RTL8309E , może ktoś wie gdzie jest?

Tomek

Re: RTL8309G datasheet szukam
jest?
to pewnie znalazles... ale zapobiegawczo wkleje ;)

http://realtek.info/pdf /

nie ma G ani E ale jest kilka innych (domniemywam ze 8309 z 8306 rozni
sie 9 i 6 portami..)

Re: RTL8309G datasheet szukam

Wlanie RTL8309SB datasheet mam, ale na stronie realteka pisze że wersja G
jest mniej prądożerna, wiec chciałem wiedzieć o ile mniej, dziwna polityka
realteka nieudostepniać datasheet własnych ukladów.

Pozdrawiam
Tomek

Re: RTL8309G datasheet szukam
ożerna, wiec chciałem wiedzieć o ile mniej, dziwna polityka

to tak jak z appro, nikt nie ma datashetów i sdk a warczak ma...
;o) widać dla realteka są równi i równiejsi...

Re: RTL8309G datasheet szukam
On Tue, 15 Nov 2011 12:31:03 +0100, identifikator: 20110701

Trzeba podpisać NDA. Czy podpisują z wszystkimi? Tego nie wiem, ale
wątpię. Czemu to służy, to też mogę się tylko domyślać.

RobertP.

Re: RTL8309G datasheet szukam

Dwie rzeczy mozna podsunac:
a) utrudnia doszukanie sie swego wlascicielom patentow - teraz nikt
nie wie jak to dziala, to i nie wiadomo czy patenty narusza,
b) chyba umozliwia patentowanie w przyszlosci - bo rozwiazanie nie
bylo opublikowane.

J.

Re: RTL8309G datasheet szukam
Użytkownik wilkxt napisał:

W takich sytuacjach uznaję że produkt ma jakiś feler, np bierze ze 2
razy mniej prądu ale ma np przepustowość gorszą ze 4 razy. To może ale
nie musi być feler, zależnie od potrzeb ale brzydko wygląda bo "tak to
każdy głupi potrafi" i nie ma czym szpanować.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html