Re: Śmieszny wyświetlacz OLED

Podobny wyświetlacz mam w mp-trójce SANSA (wersja z żółtym paskiem na górze i reszta na niebiesko). Podoba mi się, więc pewnie zamówię do zabawy ten na DX, albo na ebayu wersję z wyprowadzonymi sygnałami i konfigurowaniem wyboru interfejsu:

AS

A nie jest to jest zwykły LCD, podświetlany diodą LED? Sprawdź w ustawieniach, czy masz taką żaróweczkę i ustawiany czas po którym się wyłączy. Jak się wyłączy, to zobacz, czy widzisz obraz, świecąc światłem słonecznym za godzinę :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

Na 100% jest to OLED. Sansa Clip:

innych modelach stosowali LCD.