Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!

Normalnie to MH napisał by nowy program sterujący w visual jakimś i podpiął
do tego programy wykonawcze z fabrycznego alt..., bo potrafi to lepiej od
tego co stary program pisał. Zajęło by to najwyżej miesiąc i po problemie.

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
Ale trochę nie rozumiem, to po co się kolega męczy...kolega sobie pracuje w
orcadzie, albo tam innym eagle i po problemie.
Ja tam osobiście w orcadzie też robiłem (jakieś 20 lat temu) , dzisiaj
trudno mi sobie wyobrazić zrobienie czegoś innym softem niż Altium, no ale
ja to zboczony jestem, i lubie mieć
mozliwość podpięcia projektu do SolidWorks, albo tam inne duperele w stylu
dynamicznej współpracy z bibliotekami itp itp...

pozdr.

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
Find Similar Object / na dole jest do wyboru Open Documents ...........moze
tak ??
Nie ma co sie nerwować.

Podobnie mam z AutoCad'em, nawet najmniejsze duperele rysuje w AutoCad lub
jakims darmowym np "progeCAD 2008 Smart! ENG"   :) .

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!

Przeczytaj dokładnie główny wątek. Właśnie tak zrobiłem. Niestety DUPA BLADA !!

MH

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!

Eagle'a nie znam , na Orcadzie (DOS'owym) robię od 15 lat.. I nie są to duperele
,
PCB 2/4/6 warstwowe. Obecnie robię projekt z wykorzystaniem BGA. "Nowoczesne"
systemy CAD mają dobre biblioteki i dość dobry Fanout.. Dlatego teraz się męczę
przy gównianych problemach.

Czyżby szczegółowo opisane przeze mnie problemy nie były prawdą ??

MH

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
I to tyle co wt ma do powiedzenia w przedmiotowym temacie ?? Sarkastyczną
odpowiedź należy więc tłumaczyć jako pełną akceptację problemów szczegółowo
przeze mnie opisanych. Kontragumentów nie zauważyłem. Czyżby ... siła reklamy ?!
Jeżeli tak , to wiadomo dlaczego handlowiec musi więcej zarabiać od inżyniera.
Temu drugiemu można wszystko wmówić ...

MH

Altium a Allegro - automatyka

Skoro przy Altium - to jak on się spisuje w zakresie autorozkładania
elementów
i autoroutera? Czy to jest praktycznie używalne czy tylko marketing....

Czy ktoś wie czy Allegro jest w tym lepsze?

zbyszek

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
To nie jest złośliwa uwaga. To jest tak jak napisane. Poziom programistów
jest jaki jest i pewnie lepszy nie będzie. MH swoimi uwagami przekonał mnie,
że wie o co chodzi, a programiści nie za bardzo. Problem w tym, że nie
udostępniają swoich produktów w modułach do wykorzystania. A napisanie
okienek sterujących do programu to nie jest jakiś problem nie do przejścia.
Tylko pewnie niewielu u nas wyobraża sobie, że takie coś można zrobić.

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!

Hmm , być może .. , ale przekonaj mnie punkt po punkcie odnosząc się do
problemów opisanych w głównym wątku. Zgoda na kursach nie byłem... Owszem
przeczytałem i zgodnie z dokumentacją postępowałem (patrz główny wątek)..
No nie wiem , czy z czasem przejdzie..?

Widzisz gdzieś w tej tabelce parametr Footprint?? Bo ja nie...

parametru

Tak , przyzwyczajenia do LOGIKI. Robię zbiór tekstowy
'wartość elementu' 'footprint' , robię Update Field Contents i po ptokach.
Intuicyjne i logiczne.

MH

Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!

Chcialo mi sie sprawdzic przypisanie footprintow. Sch List -> Edit all
object from open docs of same project. Bez problemu zamieniasz co chcesz
i jak chcesz. Kolumny sobie pokazujesz/ukrywasz bez problemu. Co nie dziala?

Widze. Wlasnie testowo go zmienilem. Aaaa, bo ostatnia opcja u Ciebie
byla "Include all types of objects". Zmien to na Include only parts, to
sie pojawi footprint.

Jeszcze jedno - wczesniej pisales ze chcialbys zmienic 'in all project
documents' (bez potrzeby ich otwierania). Mysle ze to troche ryzykowne
jesli soft zmienia zawartosc _nie_otwartych_ plikow. Jednym kilknieciem
mozesz 'Open project documents', wiec w czym problem?
Kwestia kompatybilnosci - ja przy pracy z Orcadem przezywalem wieksze
horrory. Stanelo na tym, ze albo ja albo Orcad znika z firmy.

--
Jerry1111

Site Timeline