Rdzenie do GDT.

Gdzie można nabyć jakieś porządne rdzenie do GDT, i jakie wybrać?
Ferryt? Proszek chyba odpada...
Opinie na necie po googlu są bardzo różne.
Potrzebuję kilka do całych i pół-mostków na MOSFETach i IGBT pracujących
w zakresie do ok. 100kHz do nagrzewnic i trafo WN różnego typu.
Sterowanie na TC44..
Te dziwaczne ze starych pecetowych zasilaczy to... wiadomo co.

Może RoMan by coś doradził w tej sprawie, bo ma trochę tego na allegrze,
jak widziałem, ale które by się nadały?

Pozdrawiam,
McKey

Re: Rdzenie do GDT.
Hello Martin,

Nie chce mi się góglać - mam grypę :( - co to GDT?

Ale jakie moce?

Za małe.

Re: Rdzenie do GDT.

Zapewne coś bardzo paranormalne :)

Re: Rdzenie do GDT.

GDT czyli inaczej gate drive transformer. Po polsku TSB -
transformatorki sterujące bramkami (mosfetów i/lub IGBtków).

Rdzenie muszą mieć duże permeability, trafo pracują impulsowo,
częstotliwości powinny przenosić do ok. 1 - 2 MHz (bo prostokąt ma być
ładny), bez szczelin.

potrzebne do wysterowania bramek MOSFETów i IGBTków.

Głównie chodzi o materiał. 3E5, 3E55 - z tego typoszeregu.

McKey

Re: Rdzenie do GDT.
Hello Martin,

No przecież mam wystawione.

Są wystawione TX25-3E5.

Re: Rdzenie do GDT.

Te to biorę.
Masz coś jeszcze z materiałów 3E5 i lepszych?

Pozdrawiam,
McKey

Re: Rdzenie do GDT.
Hello Martin,

Mogę mieć. Ale to już mailem raczej i na adres allegrowy...