przetwornica 12/48VDC. Jak???

Pojęcie względne - dla jednych łatwo, dla innych trudno.

Gdzieś na pewno.

Ktoś na pewno ale nie będzie to tanie...

Może wyjść taniej...

Niemało.

Staram się.

Ale ja wolę robić zamiast radzić.

Nie ma za co :-)

Jasne - wystarczy przewinąć transformator.

Konrad Rokicki

schemacik ladny, tylko zastanawia mnie, po co sa te 2 dodatkowe tranziaki na wejsciu zasilania.. czyzby zabezpieczenie przeciwzwarciowe - tak przynajmneij rozumeim z opisu? ze niby przy zwarciu wyjscia, znika napiecie z bramki tranziaka? czyli dlawik nagle chwilowo przejmuje caly prad? ale przeciez mosfet ma w srodku diode, i przy takim poalczeniu, prad i tak przez nia poplynie..a moze przed odwrotnym polaczeniem? moglby mnei ktos oswiecic..co autor mial na mysli? bo neimeicki to byl dawno i neitechniczny:) pozdr Greg

Reply to
Greg

From: "PowerBox"

A nie prościej dać mały transformator na ferrycie i podnieść częstotliowość?

Robiłem tak zasilacz 40V zasilany z akumulatora samochodowego. układ na 4047 dwa mosfety, trafo z minusem prostownika podłączonym do plusa akumulatora. (przetwornica dodawcza).

Bardziej ekonomicznie powinny wyjść zasilacze do każdego urządzenia osobne.

Władysław

<<

Reply to
Władysław Skoczylas
[...]

Ależ jest nadal i bardzo dobrze się ma....