Programik G6 FTP Server. Czy ktoœ korzysta?.

Próbowałem odpalić programik G6 FTP Server, i udostępniać za pomocš mojego kompa dane. Czy ktoœ korzystał z tego programiku, i jakie sš jego wrażenia. (moje łšćże około 30 kB)

Próbowałem go odpalic, i œcišgnšc dane z mojego kompa z sšsiedniego miasta (jakieœ 5 km) ale nie za bardzo to dobrze wychodziło - praktycznie nie dało się zalogować na mojego kompa.

Czy warto wogóle bawić się w FTP, i czy ostatecznym wyjœciem (ze względu na pojemnoœć) sš płatne serwery www ?

Pomijam tu sieć P2P

Jakie sš opinie grupowiczów na ten temat ?

Reply to
Dr.Endriu

Dr.Endriu snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Wyciągasz kapitalne wnioski, zupełnie nie zetknąwszy się z tematem, no bo przecież nawet się nie połączyłeś ...............

------------------------------------ Głupkowi zawsze wiatr w oczy szcza ! (chińskie)

Reply to
beny_hill

Dnia Sat, 18 Nov 2006 15:39:13 +0100, Dr.Endriu łaskawie napisał(a):

Przy takim łączu (prędkość modemu analogowego) na wiele nie licz.

Odległość nie ma znaczenia.

Teraz trochę mnie zdezorientowałeś. Chcesz postawić serwerek ftp, www czy udostępnić p2p ?

Reply to
yogi009

Dr.Endriu napisał(a):

Zacznij od znalezienia właściwej grupy

Reply to
Paweł Borkowski

Dr.Endriu snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Jeżeli nie masz doświadczenia to na poczatek użyj choćby Baby FTP Server Version 1.24 (start bez instalacji - 114kB)

wywołuje się go (po uruchomieniu) u siebie w przeglądarce przez ftp://Twój IP/

Przećwicz to najpierw w "obiegu zamkniętym" (na jednym kompie). FTP Serverów także za free jest wiele,np:

Można też uzyć Http File Server (HFS)

który wykorzystuje HTTP - przez utworzenie pseudo strony WWW z wylistowanymi automatycznie plikami i katalogami i pobiera się plik jak z jakiejś strony internetwowej www.

Reply to
beny_hill

NTG

sprawdz filezilla server - imo g6 nie jest freeware...

dziala ladnie

Reply to
PAndy

Dnia 18-11-2006 o 16:55:34 Dr.Endriu snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Zle skonfigurowales ftp'a, zacznij od jakiegos prostszego serwerka, jak ci radza inni

Reply to
zola3