Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

Czy to normalne ze po 3 latach padl tuner USB? objawia sie to tym ze
wystepuje duza liczba bledow unc i nie da sie ogladac, kupilem media
tech mt 4161 zaczal odbierac, ale od czasu do czasu pojawiaja sie bledy,
na tv samsunga nie ma wogole

pytanie, jaki tuner kupic na usb aby miec dokladnie taki sam odbior jak
na tv? dodam ze uzywam mocnego wzmacniacza, wiec to nie problem poziomu
sygnalu

pomocy

Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

dyskusyjnych:ka76ek$s7t$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...

Zbyt du┼╝y poziom to tez ┼║le.

--
nic do powiedzenia
www.wojtiuk.pl

Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

tak wiem, ale tv odbiera, tuner asus tez odbieral tak samo jak tv dopoki
sie nie popsul ...

Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

mial Pan racje, odlaczylem wzmacniacz i obydwa tunery USB zaczely
dzialac (laczenie z tym "zepsutym"), jestem prze szczesliwy :)

Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

Normalne, kupiles urzadzenie z 2-letnia gwarancja, to ile ma wytrzymac ?

J.

Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini

Je┼Ťli urz─ůdzenie usb w og├│le podzia┼éa rok to nale┼╝y skaka─ç pod sufit i
odmawia─ç zdrowa┼Ťki ;)

--
Piotr

Site Timeline