polecany sprzedawca ledow?

obserwowalem temat zarowek tradycyjnych, i mam pytanie:
czy ktoś poleci jakiegoś sprzedawce w polsce, ktory sprzedaje sprawdzonej
jakości zarowki led? chodzi mi o produkty samochodowe.

potrzebuje zastępnik dla H6W,
kupiłem w firmie jafra, ale po paru miesiącach niestety padły.
tak że szukam odpowiednika h6w can-bus.

--
Pozdrawiam, Bartek

Re: polecany sprzedawca ledow?
Zapomnij. Te co są zwane "can-bus" mają po prostu dodatkowe rezystory,
grzejące się ale pobierające podobny prąd jak żarówka tego typu.
Powoduje to przegrzewanie się takiej "żarówki" ledowej, gdzie ledy i tak
już są "forsowane" prądem maksymalnym, by jasno świeciły, a chłodzenie
bywa często żadne. Kończy się to bardzo krótką żywotnością struktur
ledów - zaczynają migać i gasną.