Podłączanie dysku z laptopa do USB

Witam, mam pytanko :D
KiedyB6%, dawno, dawno temu pB3%yta gB3%F3wna w moim laptopie ulegB3%a
uszkodzeniu. Technik, ktF3%ry prF3%bowaB3% mi to naprawiE6% powiedziaB3%, =
BF%e
dysk twardy jest caB3%y. Ostatnio przypomniaB3%em sobie o tym fakcie i
chciaB3%em odzyskaE6% dane z tego dysku. Dysk ten ma port SATA.
Czy istnieje przejB6%ciF3%wka SATA -> USB (bo oba porty sB1% szeregowe) i
czy po podB3%B1czeniu takiego dysku przez tEA% przejB6%ciF3%wkEA% bEA%dzie=
 on
widoczny w innym laptopie?

Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB

Istnieje. Kup obudowe na zwenetrzny twardy dysk, zawiera w sobie taka
przejsciowke, czasami takze SATA-firewire. System to widzi jako normalny
dysk.

Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB

Allegro !!!
I co znaczy  "oba porty" - porty czego dysku ?

Tak .

Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB

Na port SATA i port USB są szeregowe ;)... widać autor myślał, że może
można to w prosty sposób połączyć ;)...

Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB

No przeciez można w prosty sposób. Ja kupowałem kieszeń SATA na dysk do
laptopa
za 35zl. Podłancza się podłancza się jedną wtyczkę i tyle.

Pozdrawiam,
BHK

Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB

Nie ma to jak problemy z językiem polskim z rana.
Mam nadzieje ze jednak da się przeczytać.

Pozdrawiam,
BHK

Site Timeline