odzyskiwanie danych z dysku

wlasnie padl mi dysk podobno mozna odzyskac z niego dane przez wymiane elektroniki znalazlem osobe ktora ma dysk o takiej samej pojemnosci ale dane mojego dysku to: Seagate U10 Model ST310212A

16,383 Cyl - 16HDS - 63 Sect -LBA 20,005,650 10.2Gbytes

P/N: 9R5002-303 Configuration Level:B12412 Configuration Code: UPH-01 S/N: 7EG2TY65 Firmware: 3.02

zas wspomniana osoba ma podobny dysk ale rozniacy sie S/N i Configuration Level i tu pytanie czy moge odzyskac dane stosujac elektronike od dysku z wymienionymi roznicami ,czy wszystkie podane parametry musza sie zgadzac?

a tak przy okazji jesli ktos ma taki dysk na zbyciu to prosze o kontakt na priv'a

Reply to
andrzej

W wiadomości snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> andrzej pisze:

obawiam się, że o dysk z tym samym Serial Numberem będzie raczej ciężko ;p

Reply to
Pawel Dunczewski
Reply to
Krzysztof Skoroniak

Najwazniejsze jest oznaczenie elektroniki (biala naklejka przy zlaczu tasmy) i Firmware. Jesli beda takie same jak u Ciebie, to jest szansa ze dysk bedzie widziany w biosie i uda Ci sie odzyskac z niego dane.

Mowie z wlasnego doswiadczenia - dysk padl mi po awarii zasilacza, przelezal w szafie 2 lata i po wymianie elektroniki chodzi nadal.

Reply to
Zotti