pilot uniwersalny... - Page 2

Re: pilot uniwersalny...

Uzytkownik "BearBag" napisal w wiadomosci

Polecam ten
http://allegro.pl/item576596984_pilot_uniwersalny_programowalny_made_for_you_4_1.html

Nie wiem czy u tego goscia kupowalem ale tez programowal przed wysylka.
Posiadalem wczesniej inne ale dziecko sie bawilo i zawsze musialem na nowo
programowac. Tego pilota nie da rady przeprogramowac z klawiszy. Lekki i
wmiare wykonany. Tak ze wybór nalezy do Ciebie.

Zeby bylo jasne mialem ok 5 pilotów uniwersalnych i ten najlepiej sie
sprawdza i jeszcze sciana nie dostala :)

--
MS

Re: pilot uniwersalny...

Kupiłem w sklepie "wszystko po 5 zł"
Dokładnie taki sam jak ten
http://zdjecia.swistak.pl/03/542/3542305_1_b.jpg
Jako że 5 zł to nawet nie spodziewałem się że będzie wogóle działał, a tu miła
niespodzianka,  powiem że działa całkiem dobrze, obsługuje mi zarówno TV jak i
magnetowid.

Re: pilot uniwersalny...

akurat bardzo podobny uzytkowala siostra, po paru tygodniach gumowe
klawisze sie wykruszyly a pilot tracil pamiec srednio co kilka dni
wiec akurat nie czegos takiego szukam, choc byE6% moze masz calkiem inny
model. Ja kojarze tylko ten sam sposob rozmieszczenia i ksztalt
przyciskow.
Ja szukam czegos o wiele inteligentniejszego wiec byc moze skusze sie
na logitecha jak polecaja wyzej.

Re: pilot uniwersalny...

Ja również go używam (525). Mam go pół roku i sprwuje się świetnie. Mam
dużo do czynienia z "pilotami uniwersalnymi" i innymi różnymi systemami
sterowania. Według mnie Logitech to dość rozsądny wybór. Nie polecam
pilotów tylko z panelem dotykowym, ciężko "na czuja" bez patrzenia
trafić w przycisk.
Jeżeli ktoś zamożniejszy no to jest oczywiście seria Pronto firmy
Philips, świetny system ale kosztowniejszy.

Pozdrawiam,
Marcin.

Re: pilot uniwersalny...

Moze siostra mieszala nim bigos?;)

Re: pilot uniwersalny...
zakupilem w koncu logitecha 785 i spisuje sie dosc dobrze. Z jedna
rzecza nie potrafi sobie poradzic. Z przelaczaniem rzeczy ktore w TV
zmienianie sa sekwencyjnie tym samym przyciskiem a nie posiadaja na
oryginalnym pilocie osobno kilku przyciskow. Dla przykladu: wybor
sygnalu wejsciowego zmienia sie u mnie jednym przyciskiem w sekwencji:
ant.naziemna->AV1->AV2->VI
I tu jest najwiekszy bol bo pilot pamieta tylko ile razy ma przelaczyc
wejscie a nie ma skad wziasc informacji jakie wejscie w danej chwili
startowej jest rzeczywiscie ustawione wiec jesli jest inne niz
defaultowe to przelaczy nam na inne wejscie niz sie spodziewamy.
Jesli ogladalismy dvd i chcemy TV to zalozmy ze przelaczy nam dobrze
ale jesli ogladalismy cos z tunera SAT i chcemy wrocic na naziemna TV
to juz przelaczy zla ilosc razy i ustawami np DVD zamiast TV. Niestety
nie da sie tego obejsc. Chyba ze zmiana odbiornika TV na taki ktory ma
kazde wejscie odpalane z innego przycisku na pilocie. Podobnie mam z
amplitunerem, nie moge stacji radiowych przypisac pod konkretny
przycisk bo zmienia sie je tylko sekwencyjnie z oryginalnego pilota.
Poza tym akurat moj model logitecha jest troche za duzy i rostaw
przyciskow nie najlepiej pomyslany, przez co czesto trzeba uzywac obu
rak do obslugi.

Site Timeline