Re: pilot uniwersalny...

> Kupiłem w sklepie "wszystko po 5 zł" > Dokładnie taki sam jak ten
Jako że 5 zł to nawet nie spodziewałem się że będzie wogóle działał, a tu miła > niespodzianka,  powiem że działa całkiem dobrze, obsługuje mi zarówno TV jak i > magnetowid.

akurat bardzo podobny uzytkowala siostra, po paru tygodniach gumowe klawisze sie wykruszyly a pilot tracil pamiec srednio co kilka dni wiec akurat nie czegos takiego szukam, choc być moze masz calkiem inny model. Ja kojarze tylko ten sam sposob rozmieszczenia i ksztalt przyciskow. Ja szukam czegos o wiele inteligentniejszego wiec byc moze skusze sie na logitecha jak polecaja wyzej.

Reply to
BearBag

Ja również go używam (525). Mam go pół roku i sprwuje się świetnie. Mam dużo do czynienia z "pilotami uniwersalnymi" i innymi różnymi systemami sterowania. Według mnie Logitech to dość rozsądny wybór. Nie polecam pilotów tylko z panelem dotykowym, ciężko "na czuja" bez patrzenia trafić w przycisk. Jeżeli ktoś zamożniejszy no to jest oczywiście seria Pronto firmy Philips, świetny system ale kosztowniejszy.

Pozdrawiam, Marcin.

Reply to
Marcin

Dnia Tue, 10 Mar 2009 11:40:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

Moze siostra mieszala nim bigos?;)

Reply to
Jacek