Pilot Uniwersalny URC22B

axiony ktore znam chodza na RC5, wiec na bank bedzie. a kod powinienes znalez w max kilkanascie minut, nie przesadzaj, az tyle ich nie ma mam tego pilota, i dosyc szybko udalo mi sie licznik przekrecic.. a mzoe TV uszkodzony i nie reaguje?

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Robert napisał(a):

Próbuj go wpisać pod VCR , SAT i AUX , szukając pod TV przeszukujesz tylko część kodów (ok 30%) pilota. Poza tym nie ma co naciskać więcej niż 268 razy przycisku power przy szukaniu, co zajmuje max. 5 min (dla jednego urządzenia).

Reply to
Irek_K
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Witam! Kupilem polot inowersalny URC22B i mam problem ze znalezieniem kodu do TV firmy Axion, niew wiem jak dlugo moze trwac automatyczne wyszukiwanie kodu przez pilot....zna moze ktos kod dla tego modelu TV?? Pozdrawiam

Reply to
Robert

Kilkanascie minut hmm ja czekalem max 5min i sie zniechecilem, zaraz bede walczyl:) Dzieki na info

Reply to
Robert

Ponownie Ja...kurcze nie dziala dusilem przycisk power przez 20min i nic..telewizor nie reagowal:( Spr pilot na innym TV i z nim dzialal a z moim Axionem cos nie moze:(

Reply to
Robert