Oscyloskop RIGOL DS1104B - Page 2

Re: Oscyloskop RIGOL DS1104B

No ale właśnie z tej dyskusji wynika, że chińska tandeta ma lepszą
rozdzielczość a te lepsze urządzenia - gorszą.
A Insteka chciałem ocenić względem  np. Rigola bo nie wiem który wybrać.

Re: Oscyloskop RIGOL DS1104B

Powitanko,

Bierz Rigola, dobrze Ci radze, mam Insteka i dobrze Ci odradzam;-)
Pisalem o tym moim nieszczesnym zakupie szczegolowo, wyGooglaj sobie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Oscyloskop RIGOL DS1104B
było znośne, ale na szerokość - jeszcze jak sie odejmnie jakieś 100pkt
na menu i ramki, to jest mało. Te same oscyloskopy (tzn parametrami
pozostałymi identyczne) które jednak mają ekran szerszy niż zwykłe (np
480x240) - pokazują prawie 2x więcej przebiegu na jednym ekranie...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
Re: Oscyloskop RIGOL DS1104B
 100pkt

SzukaB3%em, ale niczego konkretnego nie znalazB3%em. Hantek ma dobrB1%
rozdzielczoB6%E6 (800x480) ale niema /nie znalazB3%em/ wersji
czterokanaB3%owej.

Site Timeline