Obudowy aluminiowe dla elektroniki.

Witajcie.

Od jakiegoś czasu są w sprzedaży (głównie zasilacze) urządzenia pakowane do profili aluminiowych typu U, oto przykład:

Trochę szukałem tego w sprzedaży i niestety nie znalazłem nic w sensownej cenie. Oczywiście wszystko czego potrzebuję jest tu:
ceny szybko mnie ostudziły.

Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili w rozsądnej cenie tak żeby dało się tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

Pozdrawiam.

Reply to
gr.news
Robert Wańkowski

W dniu 2012-10-24 19:26, gr.news pisze:

Pisalem juz o tym kilka razy, profile mozna zamowic z tym ze minimalna ilosc to 500kg. Jak ladnie poprosisz to potna ci na wymiar.

Reply to
ZeNek

W dniu środa, 24 października 2012 19:26:49 UTC+2 użytkownik gr.news napisał:

Do upychania czegokolwiek są Chińczycy. Ktoś dał cenę za kilogram aluminium. Chińczycy tyle samo płacą za kilogram tylko dla nich zrobią profil jaki sobie zażyczą. Dla kogoś innego niż zamawiający nie będzie on dostępny. Ty możesz kupić jakiś uniwersalny na półki ze ścianką 2,5mm a oni mają ze ścianką 0,6mm. Pięć razy więcej z kilograma mają obudów. Konkurować z nimi się nie da bo takimi szczegółami wykańczają małych producentów. Ale zarobić się da. Trzeba znaleźć jakąś niszową dziedzinę. Zrobić rozeznanie co tam jest potrzebne i to robić. Sztukę, dwie sztuki.

Reply to
kogutek44

Jakie ilości są potrzebne ? Jaki rozmiar ?

Paweł

Reply to
Pawel2420

Póki co chcę rozeznać czy będzie na to jakikolwiek popyt więc chodzi mi o detal. Wymiar to wszystko ok. 80x40 nie są to wymiary krytyczne bo mam pewne pole manewru, co do długości to mam możliwość pocięcia profilu.

Pozdrawiam.

Reply to
gr.news

Robimy na własne potrzeby obudowy np. z cienkościennego profilu 80x25. Wyglądają tak jak ta seria "Design" z linku, który podałeś. Mamy formę do specjalnych zaślepek z ABSu jakie umieszcza się na końcach profilu. Przytrzymują one PCB, pozwalają zamocować przedni i tylny panel itp. Tak dla ciekawości jaką cenę obudowy możesz zaakceptować. Może przekonam kogoś do ich sprzedawania.

Paweł

Reply to
pawel2420

Super!, proszę o kontakt na maila. Prawidłowy adres znajduje się w nagłówku posta. Masz może jakieś zdjęcia tych profili?

Pozdrawiam.

Reply to
gr.news

W dniu 2012-10-25 11:01, gr.news pisze:

Wieczorem może coś wyślę. Profil jest zwykły prostokątny 80x25x1.2 z lekko zaokrąglonymi rogami. W tej hurtowni "Tabal", do której ktoś podał tu link ma on oznaczenie

92039. Cała konstrukcja obudowy opiera się na specjalnych zaślepkach z ABSu. Montaż płytki wewnątrz obudowy jest bardzo szybki. Jedna osoba przez pół dnia spokojnie złoży kilkaset urządzeń.

Paweł

Reply to
pawel2420

No, znalazłem wreszcie.

3, 4, 5)

Pozdrawiam.

Reply to
gr.news

Użytkownik "gr.news"

A ceny? Nie zabijają?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu sobota, 27 października 2012 22:14:37 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Wierzysz w cuda że u nich można kupić mniej niż wagon? Oczywiście w cenę wliczona cena lokomotywy. Jak ktoś ma coś do sprzedania to pisze ile chce za metr, litr czy kilogram. Chyba ich pojebało że jak ktoś chce zobaczyć cenę to się musi zalogować. Dla mnie firmy tak postępujące są mało wiarygodne.

Reply to
kogutek44

Dnia Sat, 27 Oct 2012 13:54:13 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

W detalu owszem, w hurcie bywaja inne zasady.

Ostatnio uslyszalem ze pewna firma daje upusty do 80% ... paranoja, ale firma istnieje dlugo, widac rynkowi to odpowiada :-)