Dla kogo "Sztuka elektroniki" ?

Witam,

mam pytanie odnośnie tej pozycji: słyszałem że to podobno bardzo dobra książka. Czy jest jednak ona napisana w sposób bardzo przystępny czy raczej dla osób z jakimś przygotowaniem ? Konkretnie zaś: czy może być to pierwszy podręcznik dla osoby całkiem początkującej, która z paru artykułów w Sieci dowiedziała się co to jest rezystor, kondensator, tranzystor, prawo Ohma itd. i zmontowała wg. instrukcji jakiś kit i to cała jej wiedza (czyli niewiele) ?

Czy też radzilibyście poszukać czegoś łatwiejszego (czego) ? Pytam, bo nie mam możliwości samemu przekartkować tej ksiązki.

tia

mpingo.

Reply to
mpingo mook

Moim zdaniem można po nią sięgnąć bez przygotowania. Pisana bardzo przystępnym językiem. Ale mogę nie być wiarygodny bo ja raczej jestem z przygotowaniem :)

Reply to
Mariusz Dybiec

Powitanko,

Ja najpierw "przekartkowalem", tzn. sciagnalem sobie przez P2P, a potem uznalem, ze warto i kupilem. Generalnie wole ksiazki typu "xxx w pytaniach i odpowiedziach", ale ta tez jest calkiem niezla. Przede wszystkim autor wie, ze choc matematyka krolowa wszystkich nauk, to nie wszyscy wielbia krolowa;-) i stara sie wytlumaczyc wszystko od strony praktycznej. Minusem sa zadania bez odpowiedzi i tabelki z danymi elementow (od tego sa katalogi, a nie podrecznik). Analogowka potraktowana bardzo dobrze, cyfrowke sobie przejrze, bo juz raczej znam. Generalnie polecam ksiazeczke.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak
Reply to