nowe? bezpieczniki

widział Ktoś takie bezpieczniki:
http://www.wrzuta.pl/obraz/1JHWZ1tRcO/bezpiecznik
?
czy ten drut wytrzymuje tylko 4A czy to chińska niedoróbka i
wytrzymuje 40A? to jakiś chłam czy nowość?

Re: nowe? bezpieczniki

Nie wiadomo czy widział - daj coś do porównania wielkości,  wygląda na
zwykły bezpiecznik SP7 znany już pod koniec IIWŚ.

SP7 max ma 10A.

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom   snipped-for-privacy@interia.pl

Pytanie jak jest zamocowany w układzie. Jeśli dokręcana (mocno) oprawa, to
może... choć wątpię, czy te 40 A pociągnie. Jeśli standartowa, czyli
blaszki, to zapomnij.

Aha, jak patrzeć na niego, to jakiś sens widać. Wiadomo, że bezpiecznik pada
w najcieńszym miejscu, ten drut wygląda na ponacinany na tyle, że w jakimś
tam nacięciu puści przy 40 A. Ale to tylko moje podejrzenia.

Re: nowe? bezpieczniki
to jest bezpiecznik 20x5mm, na obudowie pisze 4A/250V...
kupiony na allegro...

Re: nowe? bezpieczniki

i to jest 4A, wykonanie zwłoczne i to porządne.

e.

Re: nowe? bezpieczniki
to, że niby zwłoczny to z czego wynika?
z samego symbolu 4A/250V nie bardzo, bo zwłoczne często mają literkę T
(time lag, a bez są zazwyczaj szybkie, w odróżnieniu od superszybkich F
(fast)

Pozdrawiam

AS

Re: nowe? bezpieczniki

Podaj czy jest napisana na nim literka "T"

--
Desoft

Re: nowe? bezpieczniki

jaki ponacinany? to jest zwykly drut owiniety wokol "rdzenia" z wlokna
szklanego czy czegos podobnego w kazdym badz razie izolatora

Re: nowe? bezpieczniki

sorry, nie doczytałem pytania, jak to jest czteroamperowy, to wygląda
porządnie, tak jak zauważył jeden z przedmówców.

Site Timeline