Nieoczekiwany wynik konwersji I/V w PCM67

Witam

Podłączyłem rezystor 1k (plus kondensator) na wyjście przetwornika C/A PCM67 - do konwersji prąd/napięcie (drugą końcówką na masę). Według danych katalogowych

prądu wyjściowego to 1,2mA. A więc powinno to dawać ~1,2Vp-p. Jednak sygnał wyjściowy jest dużo (jakieś 10 razy) słabszy. Dlaczego tak się dzieje ?

Dziękuję. Paweł

Reply to
pw

Dziękuję za odpowiedź.

To chyba jest wyjście prądowe, więc dlaczego nie ?

Tak wynika z tego pdf-a ? Na wyjściu mam około połowę napięcia zasilania.

O ile dobrze rozumiem, to jest ono podane na nóż?ę (+) wzm.op. tak aby napięcia na wejściach wzm.op. były równe.

Dlaczego ? Przecież np. PCM56, PCM1794 też mają wyjście prądowe i bywa wykorzystywana pasywna konwersja na rezystorze ?

A może PCM67 "nie podobają się" zmiany napięcia na wyjściu ?

Reply to
pw