mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A

przy zabezpieczeniu 6A zakladajac ze nie jest dodatkowo chłodzony
a wszystko co za nim włączone to żarówki
naturalnie niektórzy mogą próbować podłączać wiertarki i inny sprzęt domowy

czy możliwe żeby moztek prostowniczy 25A spalił się?

Re: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A

W/g mnie możliwe jeśli mostek to np. KBPC2510 z Ifsm 400A przez 8,3ms
a pętla zwarcia <0,5ohm to w mostku struktura może wyparować zanim
zadziała bezpiecznik ( wygasi łuk niędzy stykami).
--
pzdr, j.r.

Re: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A

Jest jakaś ilość żarówek (moc pobierana) przy której się spali.
Nie wiem jaki to mostek, ale pewnie powyżej 3A trzeba się bać.

wtedy szybciej powinien zadziałać bezpiecznik.

Możliwe jest, że któryś lokator jest lepszy w te klocki od zakładającego
mostek.

--
Desoft

Re: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A
Jest możliwe, zwłaszcza jeśli tym 6A zabezpieczeniem była np. wkładka
topikowa o charakterystyce zwłocznej albo "eska" typu C ;-)

pozdrawiam

Re: mostek 25A 1000v a zabezpieczenie 6A

Spróbuj użyć bezpiecznika topikowego dedykowanego do elektroniki o
charakterystyce gR