Monitorowanie poziomu ołowiu w tyglach lutowniczych (RoHS) - Page 3

Re: Monitorowanie poziomu ołowiu w tyglach lutownic zych (RoHS)

Roztwarza się, dawno, dawno temu robiłem w "domowym" 10% occie, trwał
o to wieki (przesadzam, tygodnie), ale się udało.
W imię nauki zalałem przed chwilą kawał drutu SnPb lodowatym kwasem
 octowym, zobaczymy co z tego wyjdzie, ale widać, że szału nie ma. Do
ść szybko (kilka minut) zmatowiało w miejscu ucięcia i na razie to
tyle.

Site Timeline