Mikrofala - Page 2

Re: Mikrofala

Bo woda pochłania energię.

Bo woda już nie pochłania energii.

Dostał porcję elektronów, nie widać powodów, by nie zaświecił.

Chodzi ci o doświadczenia z kuchenką?
Wrzuć w YT hasło "kuchenka mikrofalowa" znajdziesz i sposób gotowania, jak i
doświadczenia, bezpieczne i niebezpieczne :) z jej użyciem.
Świecące żarówki:

http://www.youtube.com/watch?v=mJlwWARz7io

http://www.youtube.com/watch?v=BtxmnkjprLw
(tu pęka)

http://www.youtube.com/watch?v=VJNDOMnJ5OY

http://www.youtube.com/watch?v=Wmo1Bk0-F1Y
(ta jest przepalona...)
to tak tytułem tego świecącego drucika :)
Fajnie wygląda mydło po mikrofalowaniu :)

Dobra, wiem, że znacie te i inne linki, ale tak mio było podać, co się
podobało :)

Re: Mikrofala

Na pewno jest :)

--
P. Jankisz
Re: Mikrofala
st

Ale nawet jak jest, no to co.... Co się może stać. Drut z parszyweg
materiału, bardzo duże oczka, nie sądzę aby jakiś rezonans się
 załapał.
Ja wkładam i nie przejmuję się - nic się nie dzieje.
Łyżek i widelców też nie wyciągam, w ogóle im to nie przeszka
dza. To nie
pole magnetyczne, żeby podgrzać.

Miłego.
Irek.N.

Re: Mikrofala
Użytkownik "Irek N."  napisał w wiadomości grup

Nie widze.
http://www.electrolux.pl/Pomoc-techniczna/Instrukcje-obslugi/
EMS20400S

Sie zastanawiam czy nie wsadzili rusztu od czego innego, ale niby w
reklamowkach podaja ze ruszt do grilla jest ..

ruszt okragly, a druty w jedna strone. Kazde oczko inne - czyli
wieksza szansa na rezonans.
Ale moze dobrze dobrali i takiego jak trzeba to nie ma.

Ale wsadzales zarowke kuchenki ?  Albo plyte CD ?

Inna sprawa ze to jednak 2 mm - nawet jak sie podgrzeje, to mieso
bedzie lepiej przypieczone :-)

J.

Re: Mikrofala

To informacje z epoki mikrofali lupanej ;)

Mam lepsza kuchenke od prawie 20 lat i juz wtedy byly takie
ruszty, czy tez taleze crisp z metalu.

Nie wolno wkladac np. talerzy malowanych farbami metalizowanymy
czy tez z metalowa kalkomania bo sie spali zdobienie a nie kuchenka ;)

Re: Mikrofala
Hello J.F,

Dokładnie tak - to jest podstawka do grillowania.

 RoMan