Laminator do termotransferu

Witam
Pewnie ktoś wykonuje pcb metoda termotransferu za pomocą papieru kredowego i
laminator.
Mam pytanie odnosnie tego drugiego.
1) Jakiego laminatora uzywacie, polecacie?
2) Jaki laminator nie bedzie nadawal sie do termotransferu, jaki nie spełnił
waszych oczekiwań.
3) Co znaczy że laminator nie wymaga użycia carriera?
4) Czy wykonywaliscie w nim jakies przerobki (podwyzszenie temperatury)
5) Gdzie kupiliscie swoj laminator i jaka byla jego cena
Dziekuje i pozdrawiam

Re: Laminator do termotransferu
Czy laminator firmy SIGMA model EL142?
Dodam ze pcb beda wykonywane na laminacie grubosci 1,6mm

Re: Laminator do termotransferu
Najbardziej odpowiednim urzadzeniem jest prasa termotransferowa, do tego
robiona. Laminator to jest kombinacja. Moze sie jeszcze nadac elektryczny
wulkanizator.

Re: Laminator do termotransferu

TLAM3 z Tesco. Tani, rolki na sprężynach, zwiększenie temperatury albo
dorabiając termostat elektroniczny, albo prościej - kupując gotowy
bimetal (przy czym ja mam zrobiony elektroniczny). Nie wiem czy jeszcze
oferowany bo nie bywam w Tesco. Laminat ciągnie bez problemów, jakość
prawdidłowa, rolki kręca się równo.

Model z nazwa Olympus (niestety już go nie posiadam i dokładnego modelu
nie znam). Rolki bez sprężyn ale stablilizator był elektroniczny z
regulacją. Niestety po regulacji do wlaściwej temperatury .. stopiły się
tryby napędowe ...

Coś koło 50zł.

Re: Laminator do termotransferu

Lervia z Lidla w promocji chyba 60zl
Do tego termostat zrobiony z regulowanego z kapilarą z TME (zakres 80-210)
O tyle fajnie, ze mozna uzywac jako zwykly i do laminatu.
Rolki ciagna ok, do tego dwubiegowa przekladnia z mozliwoscia wysprzeglenia
napedu
(jakby cos sie zablokowalo)

Taki ktory ma sztywne rolki

Jak wyzej..

Jak wyzej..

Zbyszek

Re: Laminator do termotransferu

http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/browse_frm/thread/ee1ffc77218669f /

Przejrzyj archiwum, było już na ten temat duuużo.
Ja obecnie laminatora używam już tylko do robienia opisów na płytkach,
ścieżki robię metodą foto - jakość bez porównania lepsza.

Re: Laminator do termotransferu
Ktos moze robil proby  na takim sprzecie?
http://studiofuks.home.pl/sklep/product.php?id_product67 %

Albo zna moze ktos budowe wewnetrzna tzn. co ma za regulator temperatury,
jaki jest czujnik czy moze zwykly termostat bimetalowy,  wytrzymalosc i
solidnosc rolek, trybow itd.

Site Timeline