[lamer] jak to działa

nie jest mi to do niczego potrzebne, ale ciekawość mnie zżera...

czasem trafiam na dziwny rodzaj drukarek, zwykle są to drukarki wyższych klas... chodzi o to, że pojemniki na tusze w tych drukarkach są umieszczone nieruchomo z boku drukarki... głowica lata oczywiście normalnie... jak to cholerstwo działa? przyglądałem się z różnych stron całkiem długo i nie widzę, żadnego wężyka pomiędzy głowicą a tuszami, zresztą to by nie działało bo szybko by wysychało...

jak to jest skonstruowane?

P.S. taka ciekawostka dla rozluźnienia napiętej ostatnio atmosfery...

Reply to
identyfikator: 20040501

Indukcyjnie

Hals

Reply to
Hals

indukcyjne to Ty masz sprzężenie mózgu z dupą... że nie wiadomo gdzie jest co...

Reply to
identyfikator: 20040501

hehe to było dobre :) tam są cieniutkie rurki

jeffrey

Reply to
Jeffrey

Takowoż. Robiłem u klienta drukarkę sieciową, z dużymi zbiorniczkami, że nie zmieściły by się przy głowicy. Były rzeczywiście rureczki, a cała procedura napełniania wstępnego i ostatecznego uruchomienia, zajęła kupę czasu, trochę ponad pół godziny. Dodatkowo pobiłem się z antywirusem (legalny NOD32), który blokował instalację sterów, ale udało mi się to pokonać przez jego całkowite wyłączenie (w usługach "wyłączone"), instalację, która poszła gładko, ponowne włączenie, jak ruszyło, działało przepięknie. Chciałem nawet popatrzeć, jak to się w tych rureczkach przelewa przy napełnianiu, ale maszyna wstydliwa była i protestowała, gdy uchylić pokrywę :))

Reply to
Anerys

Jeśli dwumilimetrowe rury można nazwać cieniutkimi to oczywiście masz rację (hint: tłumaczyłem kumplowi na czym polega część praktyczna mojej pracy magisterskiej - "...i w tej ceramicznej płytce są takie duuuuże otwory w których siedzą takie duuuuże miedziane złocone kapelusze z diodą na górze, cały milimetr średnicy mają!")

[...]

Systemy CISS (takie z cieniutkimi rureczkami :-) )są tak popularne że google na pierwszym miejscu je wypluwa. Identyfikator sobie z was jajca robi i pytania zadaje jak dziecko z ADHD które nie słucha odpowiedzi tylko podnieca się że zwrócił na siebie uwagę matki. I tak należy go traktować. Będzie bluzgał, ale musicie go kochać :-)

Hals.

Reply to
Hals

Użytkownik "Hals" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:jqlose$5bi$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Mnie tam za skórę nie zalazł, nie mam powodu sobie blokować :) A ogólnie - w swoim OE, jak coś mi nie podchodzi, robię CTRL-W,Z i... czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :))) Wtedy nawet nie rozważam o miłości, czy (nie)kochaniu :) Po prostu nie widzę problemu :))

Reply to
Anerys

to gdzie w końcu ten mózg znalazłeś?

Reply to
identyfikator: 20040501

I bardzo dobrze. Ale nie udzielaj rzeczowych odpowiedzi w jego wątkach. I nie chodzi o CTRL-W,Z ale o archiwum usenetu - ciężko cokolwiek znaleźć bez jego postów. A tak - to po tygodniu przeniesie się na inną grupę albo padnie z głodu. Sprawdzone :-)

Hals.

Reply to
Hals

Obawiam się, że niestety nie.

Może jak ktoś go "pokocha" minimum metrowym kijem to się uspokoi ;)

Reply to
Michoo

szukaj mózgu baranie,

identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

Karolu Płochocki jaki problem masz dziś?

Reply to
donek999bronek

żadnego, pedale

Reply to
identyfikator: 20040501

Ale który - ten 13-latek ze Stanisławowa?

Identyfikator ma 13 lat?

Reply to
Adam Wysocki

Spodziewałeś się, że mniej?

Przypomnij sobie Zacieka - też tak pyskował do czasu odwiedzin Komitetu Zniczowego. I okazało sie, że też małolat.

Z Siedlec ma na koncie Politechnike Warszawska w 2002r. i dalej kombinuje

donek999bronek

to co donek nie przedstawisz nam się? ładny bym miał wpis na stronie...

Reply to
identyfikator: 20040501

Stanisławów blisko Siedlec...

Niemożliwe - nie mógł się dostać z takimi lukami w wiedzy.