[lamer] jak to działa

nie jest mi to do niczego potrzebne, ale ciekawość mnie zżera...

czasem trafiam na dziwny rodzaj drukarek, zwykle są to drukarki wyższych
klas... chodzi o to, że pojemniki na tusze w tych drukarkach są umieszczone
nieruchomo z boku drukarki... głowica lata oczywiście normalnie... jak to
cholerstwo działa?
przyglądałem się z różnych stron całkiem długo i nie widzę, żadnego wężyka
pomiędzy głowicą a tuszami, zresztą to by nie działało bo szybko by
wysychało...

jak to jest skonstruowane?

P.S.
taka ciekawostka dla rozluźnienia napiętej ostatnio atmosfery...

Re: [lamer] jak to działa

Indukcyjnie

Hals

Re: [lamer] jak to działa

indukcyjne to Ty masz sprzężenie mózgu z dupą...
że nie wiadomo gdzie jest co...

Re: [lamer] jak to działa

hehe to było dobre :)
tam są cieniutkie rurki

jeffrey

Re: [lamer] jak to działa

Takowoż. Robiłem u klienta drukarkę sieciową, z dużymi zbiorniczkami, że nie
zmieściły by się przy głowicy. Były rzeczywiście rureczki, a cała procedura
napełniania wstępnego i ostatecznego uruchomienia, zajęła kupę czasu, trochę
ponad pół godziny. Dodatkowo pobiłem się z antywirusem (legalny NOD32),
który blokował instalację sterów, ale udało mi się to pokonać przez jego
całkowite wyłączenie (w usługach "wyłączone"), instalację, która poszła
gładko, ponowne włączenie, jak ruszyło, działało przepięknie. Chciałem nawet
popatrzeć, jak to się w tych rureczkach przelewa przy napełnianiu, ale
maszyna wstydliwa była i protestowała, gdy uchylić pokrywę :))

Re: [lamer] jak to działa
UBF%ytkownik Jeffrey napisaB3%:

JeB6%li dwumilimetrowe rury moBF%na nazwaE6% cieniutkimi to oczywiB6%cie =
masz20%
racjEA% (hint: tB3%umaczyB3%em kumplowi na czym polega czEA%B6E6% prakty=
czna mojej20%
pracy magisterskiej - "...i w tej ceramicznej pB3%ytce sB1% takie duuuuBF%
e20%
otwory w ktF3%rych siedzB1% takie duuuuBF%e miedziane zB3%ocone kapelusze=
 z20%
diodB1% na gF3%rze, caB3%y milimetr B6%rednicy majB1%!")

--20%
Darek

Re: [lamer] jak to działa
Jeśli dwumilimetrowe rury można nazwać cieniutkimi to oczywiście masz
rację (hint: tłumaczyłem kumplowi na czym polega część praktyczna mojej
pracy magisterskiej - "...i w tej ceramicznej płytce są takie duuuuże
otwory w których siedzą takie duuuuże miedziane złocone kapelusze z
diodą na górze, cały milimetr średnicy mają!")

Systemy CISS (takie z cieniutkimi rureczkami :-) )są tak popularne że google
na pierwszym miejscu je wypluwa.
Identyfikator sobie z was jajca robi i pytania zadaje jak dziecko z ADHD
które nie słucha odpowiedzi tylko podnieca się że zwrócił na siebie uwagę
matki.
I tak należy go traktować.
Będzie bluzgał, ale musicie go kochać :-)

Hals.

Re: [lamer] jak to działa

Mnie tam za skórę nie zalazł, nie mam powodu sobie blokować :)
A ogólnie - w swoim OE, jak coś mi nie podchodzi, robię CTRL-W,Z i... czego
oczy nie widzą, tego sercu nie żal :))) Wtedy nawet nie rozważam o miłości,
czy (nie)kochaniu :) Po prostu nie widzę problemu :))

Re: [lamer] jak to działa

I bardzo dobrze.
Ale nie udzielaj rzeczowych odpowiedzi w jego wątkach.
I nie chodzi o CTRL-W,Z ale o archiwum usenetu - ciężko cokolwiek znaleźć
bez jego postów.
A tak - to po tygodniu przeniesie się na inną grupę albo padnie z głodu.
Sprawdzone :-)

Hals.

Re: [lamer] jak to działa
szukaj mózgu baranie, http://e-serwis.org/referencje.php

Re: [lamer] jak to działa

Karolu Płochocki jaki problem masz dziś?

Re: [lamer] jak to działa

żadnego, pedale

Re: [lamer] jak to działa
Hello donek999bronek,

Ale który - ten 13-latek ze Stanisławowa?

 RoMan
Re: [lamer] jak to działa

Identyfikator ma 13 lat?

--
Gof

Re: [lamer] jak to działa
Hello Adam,

Spodziewałeś się, że mniej?

Przypomnij sobie Zacieka - też tak pyskował do czasu odwiedzin Komitetu
Zniczowego. I okazało sie, że też małolat.

 RoMan
Re: [lamer] jak to działa

Po formie to by pasowało, ale po treści myślałem, że to jakiś sfrustrowany
facet po 40-ce. Dzieci raczej nie interesują się polityką, a on ewidentnie
ma na tym punkcie fioła...

--
Gof

Re: [lamer] jak to działa

Odpowiadam Tobie, bo oczko wyżej filtruję... 13 lat miał na imię Kacper (tu
mam pewność), OIDP, nie Karol, a nazwisko OIDP Potocki, ale tu już moge się
mylić. Kojarzę z p.c.o.m.winnt, z pytaniami np. o uruchomienie W7 na kompie
w stylu Celeron 400 z 256 RAM... I rzesza innych rzeczy... :) Nie kojarzę
natomiast związku z omawianym przez nas grupowiczem.
O *.* "Łukasz18" z "kompem za 4900" nie wspominam, wkurwiający gość... Tez
nie nasz znajomy.

Re: [lamer] jak to działa
primo: zajmijcie się może lepiej sobą, dodam, że tacy poważni rozmówcy
powinni najpierw się przedstawić, bo przecież nie równacie do mojego
poziomu...

secundo: przyznajcie, że wszystkich to cieszy, podział zarysował się
wyraźny, z jednej trole, z drugiej moderatorzy elektrody, popierani przez
całą wyzwoloną, zjednoczoną, wspólontę europejską... internauci wybiorą, Ci
z PO elektrodę, a pozostali może wpadną też i na moją stronkę...

EOT i nie czytajcie moich wątków skoro u wszystkich z PO jestem w KF... EOT
2

Re: [lamer] jak to działa
Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
[..]

Normalnie tak jak jestem apolityczny tak chyba zacznę sympatyzować z PO
tak ich promujesz.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Z Siedlec
ma na koncie Politechnike Warszawska w 2002r. i dalej kombinuje
https://groups.google.com/group/alt.pl.programy.pirackie/browse_thread/thread/ac85570e6e493d47/3dff17592f769d38?hl=pl#3dff17592f769d38