Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2 .5m) - Page 2

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Przesuń gniazdko 1m dalej, to kabel 1,5m nie będzie się plątał, tylko
będzie ładnie ułożony ;)... Sorry za ironię, ale niestety, standard
chiński to te 1,8m, chcesz mniej - zapłać....

Pozdrawiam
Konop

PS a jak chcesz mieć ładne wtyczki, to zawsze możesz wyciąć środek i dać
kostkę łączeniową ;)...

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

W puszce natynkowej... ;)

--
P. Jankisz
Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

No to byłby odjazd dopiero... :-)

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Wręcz przeciwnie -- trudno by było ze sprzętem odjechać od ściany
dalej, niż na długość kabla.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

HP daje do drukarkoskanerów (seria PSC...) kable o długości ok. 80 cm,
takie krótkie bo potem jest zasilacz zewnętrzny, a dopiero od niego
prowadzi właściwy, długi kabel do drukarki.

Ten krótki kabel jest oczywiście "product of china", a jego numer z
naklejki to 8120-6262 3905
--
Olek

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Dzięki - tu znalazłem najtańszy: $10
http://www.impactcomputers.com/8120-6262.html
Tylko zdjęcie mają jakieś trefne, bo z wtyczką USA.

Wciąż jednak nawet metr to nie to samo co 30cm.
Ale nie załamuję się tylko szukam dalej... ;-)

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Przecież te co je wskazałem na interpower.com są po $9.73 (przy zakupie
10 sztuk, ale ja bym przecież i tak więcej potrzebował).

I nie to samo co 50cm.

Będzie konkurs na najkrótszy? Ktoś przebije ten:

http://www.stompin-ground.com/pics/hosa/pwa421-web.htm ?

A tak poza tym, to na http://www.stompin-ground.com/products/sgcable120.htm
mają 30cm po $6,50 i 15cm po $5,95. Tyle że z amerykańską wtyczką.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Tak jest - Twój jest lepszy - zapomniałem że było już 50cm... :-)))

30 byłoby idealnie :-)

Z amerykańską wtyczką to niech się gryzną... takich to jest od cholery.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
Kup czajnik bezprzewodowy za 20zł. Ja mam taki dyżurny z kabelkiem 30cm
tyle, że kabelek jest biały.

PC

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Autor chciał "zalewna" wtyczki...

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
O takim kabelku piszę. Komputerowy zakończony dwiema "zalanymi" wtyczkami o
długosci 30cm!!! tyle, że dołaczony do czajnika. W czajniku gniazdo
"komputerowe" do zasilania - taki pseudo bezprzewodowy czajnik podróżny 0,8l
za 20 zł.

PC

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Jak się ten kabelek zabierze do jakiegoś peceta, to taki czajnik
będzie już całkiem bezprzewodowy.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Kto jest producentem tego czajnika? Czy ten czajnik nazywa się jakoś?
Ma jakiś numer modelu?

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
Chyba Tefal ale nie dam sobie ręki uciąć. Mam go niestety na działce a sezon
się skończył więc potwierdzę na wiosnę.

PC

Site Timeline