Jakie akumulatorki AA

Hej
Mam potrzebe kupienia kilku akumulatorów AA.
Po zakupie jakis czas temu produktów FOREVEr czas na cos normalnego
(Forever AAA działają ok, AA padaja jak muchy...)
Mozecie polecic które kupowac (Sanyo, Energizer?), moze wrecz konkretnego
sprawdzonego sprzedawce?
Z gory wielkie dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także

sanyo 2700. Po testowaniu nowych mają prawie ze nominalną pojemność, a te
stare, które mam jej nie straciły.

b.

Re: Jakie akumulatorki AA

Eneloop 2000mAh, ale potrafią trzymać ładunek przez pół roku.

--
Desoft

Re: Jakie akumulatorki AA

potwierdzam, mam eneloopy i infinium oba są dobre, pojemność nominalna na
ładowarce BC700 nawet po roku używania

do tego aparat leży na półce i w każdej chwili mogę go używać a z
poprzednimi sanyo 2500 tak się nie dało

Re: Jakie akumulatorki AA
Hello Desoft,

Znacznie dłużej niż pół roku.

Re: Jakie akumulatorki AA

Wiedziałem, że ktoś tak napisze :-)
Chodziło mi o czas po jakim są jeszcze w pełni sprawne. Naładowane na full ,
po pół roku są nadal naładowane na full. Po roku czasu zalecałbym jednak
odświeżenie ich w ładowarce.
Zauważyłem, że po dłuższym (z pół roku) czasie akumulatorki w aparacie foto
po włączeniu pokazują niski stan. Pstryknięcie zdjęcia poprawia ich
kondycję.

--
Desoft

Re: Jakie akumulatorki AA

    Zacznijmy od tego do czego używasz tych akumulatorków, bo jeśli np. do
aparatu cyfrowego to proponuję coś z serii akumulatorków nowej generacji:
Sanyo eneloop, GP ReCyko, Varta Ready2use itp. Co prawda mają one pojemności
"jedynie" 2000-2100 mAh, jednakże charakteryzują się zminimalizowanym
efektem samorozładowania - mogą nawet 12 miesięcy leżeć w aparacie i jeszcze
porobisz nimi zdjęcia, typowe akumulatorki (szczególnie te o pojemnościach
podchodzących pod 3000 mAh) rozładują ci się same już po np. miesiącu.

Re: Jakie akumulatorki AA

Dodaj jeszcze Panasonic Infinium i będzie chyba komplet.

--
Cz.

Re: Jakie akumulatorki AA
I dodaj do tego jeszcze sensowną ładowarkę, a nie "pudełko z
transformatorem, diodą i ledem"

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Jakie akumulatorki AA

Ale to dotyczy wszystkich akku Ni-MH, bo chyba nie chcesz powiedzieć, że te
nowe są bardziej pod tym kątem wybredne?

Re: Jakie akumulatorki AA

BC-700 nie ma Ĺźadnych problemĂłw z Eneloopami.
A obecnie kosztuje poniżej 100zł więc jest to IMHO dobra inwestycja.

Re: Jakie akumulatorki AA
Użytkownik BartekK snipped-for-privacy@NOSPAMdrut.org ...

Przeznaczenie m. in. wlasnie do aparatu.

Z tego co piszecie, tylko Sanyo Eneloop
np:
http://allegro.pl/item979057256.html

Nie trzeba obawiac sie podróbek?

Ładowarke mam taka:
MW8988GS
Ni-Cd & Ni-MH with deltaV sensing
OK?

Re: Jakie akumulatorki AA

tez sanyo, ale nie eneloop, wychodzą taniej w przeliczeniu na pojemnosc :-)

b.

Re: Jakie akumulatorki AA

    Nie samą pojemnością człowiek żyje. A w praktyce to może się okazać, że
akku Sanyo 2700 mAh po tygodniowym leżeniu, mają mniejszą pojemność (mniej
zmagazynowanej energii) niż Sanyo eneloop 2000 mAh, po kilkumiesięcznym
leżeniu.

Re: Jakie akumulatorki AA

Zawsze trzeba, niezależnie co kupujesz.
Dla zupełnego spokoju kup wersję w blistrze (zamiast w białym pudełku).

Porównanie:
http://www.hurt.com.pl/prods/bat/eneloop_r6_4bl.jpg
http://www.hurt.com.pl/prods/bat/eneloop_r6_4t.jpg

Re: Jakie akumulatorki AA
Użytkownik Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl ...

myslałem, ze macie jakiegos sprawdzonego sprzedawce.

Re: Jakie akumulatorki AA

Energizer -polecam
GP - nie polecam

Ogólnie trudno trafić jednakową czwóreczkę, łatwiej parkę. A jedna o
mniejszej pojemności w packu 4 to spadek wydajności wszystkich.

Re: Jakie akumulatorki AA

Tylko Eneloop'y.

Re: Jakie akumulatorki AA
Tylko ENELOOP ale czemu taki drogi link znalazłeś?
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i45%43

Re: Jakie akumulatorki AA

Czytasz opisy aukcji czy tylko nazwę?
28zł za 4xAA to dobra cena.