Re: Akumulatorki Varta AA - jakie różnice?

> Hello Zbyszek, > > Thursday, June 2, 2011, 8:52:02 AM, you wrote: > > > Ostatnio kupowałem przez internet akumulatorki VARTY Ready2us. > > Firma nie miała takowych dlatego zaproponowali mi Panasonic Infinium. > > Motywowali to tym, że to te same akumulatorki, produkowane w tej samej fabryce > > tylko z inną nalepką. > > A jeszcze jedno Panasonic jest droższy, ale zaoferowali mi go w cenie Varty. > > Ps. > > Nie zdziwiłbym się gdyby Eneloopy produkowano też w tej fabryce > > Eneloopy były pierwsze...

Ale inne liczące się firmy mogły uzyskać licencję lub zlecić produkcję pod własną marką aby mieć w ofercie to co konkurencja.

Ps: Reklamowane są jako odpakuj i podłącz. Po wykonaniu takiej operacji mój aparat fotograficzny po zrobieniu 1 zdjęcia się wyłączył sygnalizując rozładowane baterie. Po tygodniu siedzenia w ładowarce BC700 załączonej na funkcje odświeżania przy pradzie 200/100 mA ładowanie / rozładowanie akumulatorki osiągneły swoją znamionową pojemność. Dwa z nich na początku miały około 950mAh przy znamionowej pojemności 2000mAh

Pozdrawiam Zbyszek

Reply to
Zbyszek

Trafiły Ci się albo zleżałe albo podróbki.

Czemu katujesz je takim niskim prądem? Ale przede wszystkim - czemu katujesz siebie? 12 godzin ładowania, 20 rozładowania - pociąłbym się.

Jakieś badziewie kupiłeś.