jaki jest zamiennik

potrzebuje zamiennik 2N2222 oraz 1N4001

co powinienem kupic?

Reply to
doktorek
Włodzimierz Wojtiuk

a gdzie mam o to zapytac jak to jest elektronika?

Reply to
doktorek

I tu się nasuwa pytanie po co zamiennik? Autor wątku chyba nie wie jak to działa - idziesz do sklepu i podajesz te symbole, gdyby przypadkiem nie mieli (wątpie) to zaproponują zamiennik. I kupuje się zwykle po kilka, bo kosztują mniej niż powtórna droga do sklepu.

Mirek.

Reply to
Mirek

Może Desoft trolluje, a może i nie... Ale donosi :

1.30 za 10 szt

czypieńdziesiont za setke.

Ceny netto.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Myślisz, że tu też lamerzy zaczną pytać do czego służy gniazdko oznaczone "230V AC" w zasilaczu komputerowym?

Pytanie o zamienniki 2N2222 czy 1N4001 jest już na podobnym poziomie...

podniecacie sie bzdurami, sorry. zamiast mi napisac, ze tranzystor moge kupic taki a diode taka i sprawa zamknieta w jednym poscie to zaczynacie sie przekrzykiwac i wydziwiac w tej chwili na 12 odpowiedzi, praktycznie o niczym.

dla polakow mozna zrobic wszystko , z polakami - nic.

Reply to
doktorek
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Za dlugo by wypisywac wszytkie typy :-) A jak ci napisze co sprzedaja u mnie na osiedlu, to bedzie sie potem pytal jaki jest tego zamiennik :-)

To naprawde podstawowy tranzystor, zastepowalny przez bardzo wiele wspolczesnych. Idziesz do sklepu, prosisz o zamiennik, albo jakis tranzystor npn malej mocy ktory maja i wychodzisz zadowolony.

ok, dziekuje, jutro mi jeszcze jeden sklep zostal.

pozdrawiam

Reply to
doktorek

A ja mam i to bardzo dużo. Bo zjawisko dyssgóglii jest równie powszeche ja dyslekcji (nie poprawiać). Na dokładkę wyznaję zasadę "jęsli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz".

Jasne. I dlatego na każde durne pytania lamerów należy odpowiadać? I co to ma wspólnego z Elektrodą - wyjaśnij mi proszę.

W dupę mnie pocałuj, lamerze. Do biblioteki - podstaw elektroniki się uczyć a nie durne pytania na grupie zadawać!

Przecież, kwa nać!, to normalne - dysgóglia zawsze jest związana z brakiem szacunku dla własnego języka i wysuwaniem żądań jedynie.

?

A delimiter myszy zjadły? ;P