Zamiennik 74lcx125

Witam serdecznie.

Czy znacie jakiś zamiennik dla układu 74lcx125, jest to niskonapięciowy (3.3V) poczwórny bufor CMOS (Low-Voltage CMOS Quad Buffer). Osobiście wystarczą mi 2 bufory. Przeglądałem katalog Elfy ale niestety nie proponują żadnego zamiennika. Może znacie jakieś serwisy z zamiennikami?

Z góry dziękuję za zainteresowanie.

Reply to
Piotr

Piotr napisał(a):

Witam, wersja SMD jest w TME.

Pozdrawiam Blasiutek

Reply to
blasiutek

blasiutek napisał(a): > wersja SMD jest w TME.

Dziękuje, ale wolałbym DIP. Może znasz jakiś serwis z cześciami zamiennymi?

Reply to
Piotr