Jak cwaniacy naciąg ają ludzi na Allegr o

Tak przypadkiem na to trafiłem:

LM393 (komparator podwójny)

Z demontażu, 20zł! DWADZIEŚCIA ZŁOTYCH!
http://allegro.pl/d0364-uklad-lm393-pbki-toshiba-a200-i3339618286.html

Nowe, normalna cena - 0,25zł
http://allegro.pl/art-nowe-komparatory-lm393d-smd8-ti-lm393-4szt-i3376619784.html

Aż myślałem że mi się numerek pomylił (dawno tego układu nie używałem,
a te drogie wyskoczyły jako pierwsze).

No ale co tam, wolny rynek...

Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na All egro
Powitanko,

No co, wszystko sie zgadza: uklad 0,25zl, demontaz 19,75;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro

Jak nie kupi, to się znowelizuje budżet tego biznesu.

Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro

No, nie inaczej, wiadomo, że wysezonowane w specjalnie dobieranych
warunkach!! :))

Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na All egro

Swego czasu krążyły specjalne "chipy" do tjuningowania samochodów.
Chyba nawet miały 4k7 i nie były po 80gr/100szt.

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Jak cwaniacy naciąg ają ludzi na Allegr o
Fri, 19 Jul 2013 07:17:20 +0000 (UTC) Sławomir Szczyrba

Zwłaszcza ta Lutola - wygrzewane za pomocą klasycznej, również
odpowiednio wystarzonej lutownicy - to ma znaczenie, daje bardziej
przejrzystą średnicę i sprężysty bas ;-))

Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro

Albo 32.768... żal.pl...

Re: Jak cwaniacy naciągają ludzi na Allegro

Tak jak w Realu.

--
Piter

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

To nei zadni cwaniacy. To wolny rynek, do ktorego P.T. Publicznosc nei
moze sie, jak widac, przyzwyczaic.

Jak moge spzredac moje wyroby za dowolna cene. Jaka chce. I postawic
na rynku. Jak ktos kupi, to znaczy ze cena byla dobra. Jak nei kupil
to niedobra.

I nic nie ma to wspolnego z "cwaniactwem"

A.L.

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Pewnie, że wolny rynek.
Problem jest tylko taki, że 'naciągacz' naciągnie osobę niezorientowaną i
to jest właśnie aspekt moralny, a nie rynkowy.

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
Dodam, że różnica między tymi aukcjami jest taka, że pierwsza dotyczy osoby
szukającej konkretnej części do swojego ukochanego laptopa, a druga
elementu elektronicznego potrzebnego elektronikowi w naprawie laptopa.

Ja, dla przykładu, kupiłem ostatnio kości po $0.17, gdzie na Allegro ktoś
sprzedaje po 20zł.

Także jest to szukanie jelenia. A jak jeszcze laptop mało popularny, to i
50zł można żądać...

'Sprzedam bardzo ważny układ do mało popularnego laptopa Toshiba L500D-149.
Cena jedyne 55zł;)

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

I z tego powodu, że nie wie, iż żarówka do jego najnowszego modelu, to
poprostu jakaś tam FF12Sr za 3 złote, pójdzie kupić do autoryzowanego
serwisu tę samą żarówkę za 30.

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Jak ja lubię takie podejście... Wiam, ale nie powiem. Jak powiem, to 1000.
Ty się nie nadajesz na grupy dyskusyjne, gdzie ludzie za darmochę
wymieniają się wiedzą...

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Jaki jest procent ludzi "świadomych", umiejących znaleźć potrzebną
wiedzę w sieci do osiągnięcia wyznaczonego celu do ludzi ciągle
nieświadomych i "nie znających" się?
Z 15 lat temu była taka dyskusja: po co wydawać kasę na serwis
samochodowy jak na pl.misc.samochody pomogą, po co telewizor dawać do
płatnego serwisu skoro na pl.misc.elektronika pomogą - chyba że to
elektroda bo  tam nie pomogą w imię solidarności z podupadającymi
serwisami ;) .
Wiedza kosztuje, ale czy jej wartość nie spada, bo i tak ona jest w
sieci "za darmo"?

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

JA dzielę się swoją wiedzą. Nie odnoszę z tego powodu żadnych korzyści i
tak mi pasuje.
Pomagając komuś tutaj, to jak podać rękę osobie, która przewróciła się na
chodniku. To wszystko.

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
korzyści i
się na

A gdy ten ktoś wykorzystuje Twoja bezinteresowną pomoc do własnych
celów komercyjnych? Szczególnie jeśli inni wypracowują samodzielne
metody i rozwiązania latami, a później podaje się to na tależu jako
gotowiec?
Ciekawe jaki będzie miał wpływ na cywilizacje taki nieograniczony i
powszechny dostęp do wiedzy...

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Kolega widzę zwolennik epoki kamienia łupanego i ciemnogrodu, lud
pospolity to bydło hodowlane, źle że czytać potrafią?
Wiedza powinna być ogólnodostępna i bezpłatna, prawa patentowe, tajemne
"know how" wyłącznie ograniczają rozwój i służą jedynie wybranym a nie
społeczeństwu. Wszelkie technologie powinny być opracowywane w
uczelniach a nie prywatnych laboratoriach.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Ale od tego krok do komuny, to już było i się jakoś nie sprawdzilo. A
patenty i ochronę praw twórcy wymyślono je całkiem niedawno,
bynajmniej nie w epoce kamienia łupanego :).

Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Komuny w to proszę nie mieszać, nie ma związku, uczciwie prowadzony
komunizm tak jak i kapitalizm by się sprawdził, to o czym piszę to
wolność, a że człowiek to zwierze cholernie pazerne na władzę nad innymi
to mamy jak mamy.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro

Khe?

No dobra, feudalizm jest lepszy (zalezność sluzbowa jest przynajmniej
jasno okreslona).

Włodek

Site Timeline