GPS i GSM w jednym urzadzeniu z USB

Witam,

Poszukuję maksymalnie prostego w obsłudze urządzenia GSM (same SMS-y wystarczą) najchętniej zintegrowanego z GPS i z łączem na USB lub RS232. Może tez być sam moduł GSM, bo GPS na USB nie brakuje. Znalazłem coś o takiej podwójnej funkcji, ale w formie modułu z 50-pin złączem, a nie chce mi się do tego płytki robić :)

Pozdrawiam, Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

jakikolwiek modem usb do mobilnego internetu przez GSM (blueconnect, iplus itp.)

Reply to
mstolars

W dniu 2010-03-02 22:14, mstolars pisze:

Taa - i GPS w nim też będzie? Albo ewentualnie USB host (do podłączenia GPSu USB)?

Ja proponuję iść za pierwszym ciosem i kupić terminal GSM/GPS (czyli gotową skrzynkę "opakowującą" wspomniany moduł GSM/GPS), na przykład Telit EZ10. Dodatkowym bonusem jest wbudowany interpreter Python'a - można pisać własne aplikacje.

Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Właśnie o Telicie mówiłem. Ale znalazłem już to co szukałem i mnóstwo innych fajnych gadżetów na robotshop (świetny sklep, polecam).

Pozdrawiam, Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna