Fluke NetDaq 2640A - soft Win7

Czołem. Jest sobie taki, dosyć wiekowy przyrząd Fluke NetDaq2640 A. Producent na dzień dzisiejszy nie kwapi się by dostarczyć nowszy soft, niż pod Win XP, a to co jest nie daje się wprost instalować pod Win7 ( używam wirtualnego XP ). Przerabiałem już temat przy okazji innego sprzętu pracującego pod Win98 i wtedy firma Fluke także olała użytkowników. Macie podobne przemyślenia ? Sprzęt jest zbyt zacny, by go wyłączyć z eksploatacji. Chyba nie ma innej alternatywy jak napisane własnego programu do obsługi, co jest dosyć pracochłonne. Ponadto niektórzy audytorzy krzywo patrzą na *własny soft*.

Reply to
PeJot