Fajny nowy AVRek :)...

Hej!!

Tak przeglądając stronę ATMELa natknąłem się na ich fajny nowy procek ;)... ATtiny43U ;)...

ma wbudowaną przetwornicę podwyższającą, można nią sterować itp, całość chodzi od 0,7V albo nawet 0,6V (różnie to piszą ;)) ciekaw jestem jak się to w praktyce sprawdza ;)... jak sądzicie, kiedy i gdzie będzie dostępny w Polsce?? ;););)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Konop pisze:

Wow, niezły wynalazek - idealny do popędzenia z 1 bateryjki alkalicznej. Widzę, że jest dostępny m.in. w Digikey.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

No w Digi-Key jest, ale nie mają na magazynie i nie od 1 sztuki, a ja bym poszukiwał do testów ;)... ale nic, poczekam przeciez :)... Dzięki za podpowiedź :)

Pozdrawiam!!

Reply to
Konop

Taa i ma 0.0625 Kb eepromu :) czyli 62.5 bajta.

Reply to
JanuszK

Taaa... traya (800 sztukow) do prototypa nie kupie. Kto to sprzedaje na sztuki?

Reply to
Jerry1111

dzieki za donos :)

mi sie juz podoba. trzebaby poszukac pewnie/zapytac producenta w jakich urzadzeniach jest montowany, to moze uda sie go wydlubac z tychze ,zgaduje ze beda to roznego rodzaju latarki, zegarki, odbiorniki radiowe , moze nawet aparaty sluchawkowe/mikrofony, chociaz do tego to mysle jednak za mala moc przetwarzania ...

btw2 to jednak uzycie zew. transformatora+kluczujacego feta uzmozliwia konstrukcje dzialajace od prawie miliwoltow, tak ze mysle fajna by byla tez wersja z mozliwoscia podczepienia takiego - rozszerzyloby to rynek na urzadzenia zasilane modulami peltiera (0.3V)/pojedynczymi ogniwami slonecznymi(0.5V)... niestety taka konstrukcja to minimalnie 2 zewnetrzne piny wymagane na transformator

--

Reply to
Piotr Curious Gluszenia Slawinski

Poczytaj co pisze w tabelce obok tekstu :) tam gdzie jest posumowanie procka.

Reply to
JanuszK

0.0625*1024=64 wiec wszystko gra
Reply to
pgw

Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

:-o Przy wielkoseryjnej produkcji robi się raczej ASIC'a a dla większej oszczędności obudowę scalaka zastępuje kroplą żywicy. Po sample tego ATtiny raczej bym się zgłosił do dystrybutora (JM) - oczywiście jeżeli jesteś firmą.

Reply to
Adam Dybkowski