Dreambox 500s - brak zasilania LNB

Tuner po zwarciu na LNB nie widzi głowicy. W menu nie ma możliwości skanowania satelity brak tej opcji w ogóle jakby nie było głowicy. Próbowałem zwarcia Q72 z punktem na płycie nie dało rezultatu. Image działa bez problemu. Nawet na świeżo stawianym systemie nie był możliwości wybrania ustawienia instalacji czy skanowania satelity.

Pomierzone napięcia na głowicy na poszczególnych nogach:

2 - 0V powinno być 13/18V 3,4 - 5v 12 - 3,3v 16 do końca - 3,3v

Co jeszcze można sprawdzić zanim wymieni się głowice ?

Reply to
RaczQ

RaczQ pisze:

Dziwne to jest bo kazdy tuner ma zabezpieczenie przeciwko zwarciu na wyjsciu.

Reply to
zenek

No może i dziwne ale taki dostałem. Nie znam historii tego tunera... Ktoś pomoże ?

Reply to
RaczQ

W dniu 2010-06-11 09:55, RaczQ pisze:

Dodatkowo pomierzyłem F70 sprawny dostaje 12v i wychodzi 12v, U70 na in ma 5v reszta 0v

Reply to
RaczQ