Dreambox 500s - brak zasilania LNB

Tuner po zwarciu na LNB nie widzi głowicy. W menu nie ma możliwości
skanowania satelity brak tej opcji w ogóle jakby nie było głowicy.
Próbowałem zwarcia Q72 z punktem na płycie nie dało rezultatu. Image
działa bez problemu. Nawet na świeżo stawianym systemie nie był
możliwości wybrania ustawienia instalacji czy skanowania satelity.

Pomierzone napięcia na głowicy na poszczególnych nogach:

2 - 0V powinno być 13/18V
3,4 - 5v
12 - 3,3v
16 do końca - 3,3v

Co jeszcze można sprawdzić zanim wymieni się głowice ?

Re: Dreambox 500s - brak zasilania LNB

Dziwne to jest bo kazdy tuner ma zabezpieczenie przeciwko zwarciu na
wyjsciu.

Re: Dreambox 500s - brak zasilania LNB

No może i dziwne ale taki dostałem. Nie znam historii tego tunera...
Ktoś pomoże ?

Re: Dreambox 500s - brak zasilania LNB

Dodatkowo pomierzyłem F70 sprawny dostaje 12v i wychodzi 12v, U70 na in
ma 5v reszta 0v

Site Timeline