Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecz nik... - Page 4

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...
http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

A gdyby tak
http://allegro.pl/solen-heptalitz-1-8mh-cewka-glosnikowa-powietrzna-i2509863902.html
taka cewke nawinąć koszykowo,
poszłaby za 700 zł?

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello Włodzimierz,

http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

http://allegro.pl/solen-heptalitz-1-8mh-cewka-glosnikowa-powietrzna-i2509863902.html

Musze podpowiedzieć Ferysterowi, zeby podnieśli swoje ceny:
http://sklep.feryster.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id19%608&category_id66%7&option=com_virtuemart&Itemid16%3

 RoMan
Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

A fe! to jest ordynarny drut i to w żółtym lakierze! Przyprawiasz mnie o
mdłości!
Idę sobie, czuję się zdruzgotany, że ludziom przechodzi przez głowe puszczać
audio przez żółty drut.

Łukasz

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello Ukaniu,

Ale to OFC!

Przepraszam, specjalnie dla Ciebie zamówię cewkę z licy 35x0.35 w pięknej
bordowej emalii. W ten sposób przebiję nędną licę 7/20.

 RoMan
[...]

A ja wolę nawinąć to licą i uciąć jedno zero :P
Taaa... tylko na przeplot uważac trzeba, bo jak się rotacja spinów nie
zsynchronizuje, to zniekształcenia gwałtownie wzrosną aż o 0.000000002725%,
a to jest niedopuszczalne... :P

http://allegro.pl/transformator-sieciowy-ts300w-audiofilski-i2503200083.html

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...
http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

ROTFL

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

Ale w sumie 125 zł za bezpiecznik to większa choroba, niż 360 za wykonane na
zamówienie trafo 300W :)

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...
http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

Nawet miałem napisać, że jak na audiofilski to dziwnie tani...

Tak nawiasem mówiac, przez pobliski skup złomu przewineły sie własnie dwa
wzm. lampowe
prawdopodobnie na EL34 - trafa w nich były słusznych rozmiarów i wygladały
na nieuszkodzone.

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

Trzeba było brać :)

Mnie serce boli, jak widzę wyrzucaną elektronikę. Zawsze mam przed oczami
rzeczy, które możnaby jeszcze z tego wyrzeźbić.

Ewentualnie spieniężyć takie trafa :)

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

Oj jak ja nie lubie takiego gadania, trzeba było brać i albo sprzedać albo
komu dać a tak to poszło w diabły.  Ile ja się czasem naszukam jakichś
przyzwoitych rdzeni do przewinięcia i zawsze jak kogo pytam to odpowiada - a
dopiero co było tylko wywieźli. Tylko, że ja cholera nie pytam ich pierwszy
raz.

Łukasz

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

Nie miałem kasy na odkupienie :(
Budżet na takie sprawy oscyluje koło 0 zł ostanio - niestety :(

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...
http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

kiedyś Pogromcy Mitów zrobili doświadczenie - kupili przewód za ileś tam
tyś. zielonych i druciane wieszaki - postawili audiofila i podłaczyli
sygnał do głośników raz przez owe audiofilskie kable, a raz przez przez
druciane wieszaki - zgadnij jaki był wynik :)

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...
http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

wieszaki wygrały - domniemywam bo odcinka nie pamiętam

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

Bezpiecznik ten ma jednak kilka wad. Odsuwa lewy kanał o około 21,00 cm a
prawy tylko o 20,42cm. Więc jest nieco niesymetryczny.
Poza tym jest o 124,95 zł za drogi.

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

Ja czytałem, że o 20,43... ale może źle przeczytałem...?

A to już na poważnie - tak.

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

http://allegro.pl/padis-furutech-bezpiecznik-audiofilski-1a-rodowany-i2509863854.html

Ojej, a ja to w nocy przeczytałem i ledwo udało mi się powstrzymać przed
bardzo głośnym śm8iechem :DD
Japierpapier, kolejny bełkot marketingowy, ja pier..lę... :P