Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecz nik... - Page 2

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

Pixel clock - nie chodziło o przepustowość w gigabitach tylko o pasmo
w megahercach. Z tego co wiem to najwyższa częstotliwość, jaka występuje
na tym złączu. Mylę się?

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...
. Mylę się?
nie:)
Ale wystarczy ze ten zegar lekko dostanie po d.. i juz sie wszystko
rozjezdza:)

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...
http://www.trochetechniki.pl/Dlaczego-drogie-i-tanie-kable-HDMI-nie-sa-takie-same,t,5213.html
Tutaj trochę jest o tym, jak można zakłócić sygnał po kablu HDMI..

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello wchpikus,

http://www.trochetechniki.pl/Dlaczego-drogie-i-tanie-kable-HDMI-nie-sa-takie-same,t,5213.html

Litości. Tekst pisany przez sklep.

 RoMan
Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...

Nie czytasz miedzy wierszami:
Sygnał cyfrowy wysyłany kablem HDMI jest sygnałem elektrycznym, który
podlega wszystkim prawom fizyk

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello wchpikus,

Naprawdę uważasz mnie za idiotę, który przez ponad 40 lat praktyki nie
poznał podstaw? Ja się zajmowałem pomiarami teletransmisyjnymi w
czasie, gdy wielu czytelników tej grupy nie było jeszcze na świecie.
Jeszcze za komuny. Od tamtego czasu prawa fizyki nie uległy zmianie.

Najbardziej rozbawiło mnie rzekome śnieżenie cyfrowego obrazu.

 RoMan
Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

To przeczytaj dalej.

"Zbyt mały przekrój i słaba czystość miedzi przewodnika lub oszczędności
w ekranowaniu powodują osłabienie sygnału elektrycznego. Wszystko to
przekłada się na zakłócenia lub przekłamania kolorów, ostrości,
kontrastu widoczne dopiero, gdy dwa takie same urządzenia podłączymy
różnymi kablami HDMI."

TMDS zawiera 8 bitów BCH na każde 32 piksele. W jaki sposób chciałbyś
zakłócić taką transmisję, żeby przekłamane były kolory, ostrość, lub
kontrast?

Taki kit można wciskać w sklepie albo na allegro a nie na pme.

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...

Czytaj miedzy wierszami, wiem ze polowa z tego tekstu to smiech na sali,
proba wytlumaczenia zawiska, nie majac o tym pojecia..

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

Nie każ czytać między wierszami jakiegoś bełkotu tylko wyjaśnij, co
konkretnie chcesz przekazać.

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...

kupowanie kabla za grosze moze (nie musi) spowodowac, ze nie bedzie dzialac.

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

Ok, jak kabel nie łączy, to nie będzie działać. Jak łączy, to będzie.
Proste. Nie będzie zakłóceń, nie będzie pogorszenia jakości z powodu
tego, że kabel łączy tylko trochę.

Poza tym wątek zaczął się od różnicy kabla za 20 zł vs 70 zł, ten pierwszy
solidny, ale normalny, ten drugi pozłacany, dający "lepszą jakość obrazu".

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

Już się spotkałem np. z taimi rzeczami, że sygnał CYFROWY CD-Audio ma
podobno brzmieć dynamiczniej, soczyściej, gdy odtwarzacz ze wzmacniaczem
połączymy raz kablem zwykłym, a raz złotym... Albo, że z tego samego
materiału żródłowego W ANALOGU, zrobienie z tego 24-bitowego CD-Audio daje
lepszy dźwięk, niż tradycyjnego, 16-bitowego... (A czyż potem i tak nie jest
to downsamplowane 24-16?)
A zresztą, złoto na stykach, w naszym miejskim środowisku, też syfieje...
więc jeden penis, czy pozłocić, czy nie... i w.cz., które ponoć ze złotem
niezbyt się lubi... (tej info nie potwierdziłem z niezależnego źródła).
Bzdur masa... np. w początkach CD-Audio w .pl, że "nierównomierność obrotów
jest tak mała, że nie daje się zmierzyć"..., inni już bliższe prawdy
"dokładność kwarcowa" ech... Bezprzedmiotowe, skoro sczytany sygnał jest
buforowany przed zdekodowaniem...

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

Ale mówisz o transmisji cyfrowej (np. S/PDIF) czy analogowej?

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

Wyróżniłem dużymi literami w pierwszej linijce... :))

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...

Nie zawsze :) Mam kabel 5m żeby podłączyć laptopa do TV. Niestety nie
działa. Gdy podłączę tym kablem dekoder n do TV to działa. Gdy podłączę
2 metrowy do laptopa to jest ok.

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...

A konkretnie co się rozjeżdża?

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello wchpikus,

W jaki sposón na kablu od długości bliskiej dlugości fali zegara ma
się "rozjechać" zegar? Jitter staje się mierzalny przy połączeniach na
setki kilometrów.

 RoMan
Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezp iecznik...

Chyba wtedy, gdy kabel z jakiegoś powodu wykąpie się w jakimś niekorzystnym
czynniku, np. zalany kawą, czy jak wpadnie do zupy i trochę zassie, etc...
Np. coś w nim skoroduje i w krótkim czasie kabel będzie zupełnie do luftu.

Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
Hello wchpikus,

Litości. Transmisja cyfrowa. Albo działa albo nie działa. Tu naprawdę
trzeba się postarać, żeby cos spieprzyć. A doprowadzenie do sytuacji
pogorszenia jakosci bez zrywania połączenia wymagałoby jakiegoś
cudacznego zbiegu okoliczności.

 RoMan
Re: Czego to ludzie nie wymyślą... au kcja allegro bezpiecznik...
Hej

Ale jednak wystepuja problemy..
Akurat pracuje tam, gdzie mamy stycznosc na codzien z roznymi
producentami TV i wierz mi, cuda sie dzieja:)
Dla "usera" to aktycznie wyglada tak, ze albo jest albo nie ma, albo
wywala komunikat o problemach..
A w 50% przypadkow problemem jest wlasnie zlej jakosci kabel

Site Timeline