cent w TME - Page 2

Re: cent w TME

Owszem ale z tego co mi powiedziano w BOK, to tylko jeśli wysyłka jest
za pobraniem.  Jeśli płacę przelewem na podstawie proforma to dane tam
użyte są adresem wysyłkowym a także  danymi do wystawienia faktury.

Re: cent w TME

Raz tylko płaciłem w ten sposób jak nie chciała mi przejść karta i
wydaje mi się, że dostałem paczkę na adres wysyłkowy.

Re: cent w TME

Jest jest szczególnie jak kupujesz po 1000 sztuk to nie ma żadnego powodu
żeby kupować u nas.

To zamawiaj złącza w chinach. Wychodzi taniej o 300-400% z kosztami
transportu. Wejdź na Alibabę i poszukaj, wszystko jest. Sprzedają każdemu.

Re: cent w TME

Powiadasz, ze jak towar wart $1000 to oprócz towaru dołożą $2000-$3000 ? :-)

Site Timeline