Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa

Czy gdzieś można zakupić jakiś trwały, nie psujący się po kilku miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy dzwonek, w którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być montowany na zewnątrz? Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej baterii.

Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po jakimś czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w środku zardzewiała elektronika).

Reply to
Marek

W dniu 09.09.2016 o 00:09 Marek snipped-for-privacy@fakeemail.com pisze:

Sąsiad z mieszkania obok zamontował taki, podpytam, czy były jakieś kłopoty...?

Reply to
HF5BS

W dniu piątek, 9 września 2016 00:09:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Jakiś kupiony w Biedronce za ok 20zł u mojej mamy działa już chyba 6 lat. Baterie chyba 2 razy wymieniałem

Reply to
Kris

Marek pisze tak:

Wyjmij płytkę z tego kupnego dzwonka i przełóż do jakiegoś fajnego wodoodpornego przycisku. A jeśli przycisk ma być ładny lub mały to dzwonek schowaj w osobnej obudowie a kabel doprowadż do przycisku. Wlot kabla od dołu. Obleć go silikonem.

Najwyżej będziesz tylko wymieniał przycisk ale chyba nie często bo przyciski otwierajace od środka bramkę na osiedle mają się dobrze.

Reply to
PiteR

Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

Reply to
Marek

zamontowany na zewnątrz?

Reply to
Marek

W dniu piątek, 9 września 2016 10:11:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Część z przyciskiem tak. Dzwonek w środku

Reply to
Kris

W dniu 09.09.2016 o 10:10 Marek snipped-for-privacy@fakeemail.com pisze:

Owszem - ma dzwonek bezprzewodowy. Podpytam sąsiada, czy miał z nim jakieś kłopoty, zapytam, jak działa, podzielę się informacjami.

Reply to
HF5BS

Kup ten:

Sebastian Biały

Jest rozwiązanie jeszcze prostsze i w 100% niezawodne, odporne na mróz, wodę i wszystkie inne nieszczęścia świata:

mają podobny na działce, nie pamiętam czy wymieniali kiedyś baterie ;)

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2016-09-09 o 00:09, Marek pisze:

A może zestaw sobie Zamela extrafree RND-01 (lub RNP-02 plus dowolny guzik) oraz odbiornik ROP-01 i jaki tam chcesz dzwonek, gong, itp.

Reply to
Irokez

Ta widzialem to, ale chyba.to nie jest hermetyczne do stosowania na zew.

Reply to
Marek

Nie jest odporny na zbieraczy złomu. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "Sebastian Biały"

Kup ten:

re

Nigdy więcej nie wkładania baterii.

Reply to
Sebastian Biały

Użytkownik "Marek"

[...]

Cytat:

"Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej baterii."

Bezbateryjny spełnia pierwszy warunek a drugi jest obsolete. Ośmielam się więc twierdzić że to było problemem i to jest jedno z rozwiązań tego problemu. Czy za drogie? - a kto bogatemu zabroni?

Wszystkie dzwonki *zewnętrzne* jakie widze np. w Praktikerze są bryzgoszczelne. Jeden wytrwal 2 lata na deszczu bez żadnych osłon, potem szlag trafił odbiornik. Drugi zbliża się do tego wyniku. Natomiast w żadnym bateria nie wytrwała roku, zabija ją zima.

Reply to
Sebastian Biały

W dniu 09.09.2016 o 23:13 Sebastian Biały snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

Dawałeś alkaliczne, czy zwykłe? Ja swoją stację pogodową kupiłem w styczniu 2015, doi już trzeci komplet baterii, natomiast wynos doi pomiaru temperatury, moduł radiowy 433, od początku jedzie na kupionych wtedy bateriach, już na wskaźniku pokazuje, że baterie się kończą (od zeszłego roku od jesieni) :P, ale nadal działa. Krótkie impulsy z treścią, co ma mi odbiornik w stacji pokazać. Ale ad-rem, baterie są alkaliczne i w zimie 2015/16 wytrzymały -19.5 stopnia, bo zwykłe podobno zamarzają już kole zera. Mrozy były całkiem długawo, a baterie do dziś trzymają i wynosik działa.

Reply to
HF5BS

Jakieś z kompletu i Auchana :D

Taki moduł działa mi zazwyczaj ~3 lata na jakiś obleśnych paluszkach z Carrefour. Zadziwiające, co jakieś 200 sekund nadaje przeciez paczkę i siedzi w temperaturach fatalnych.

Dzwoniki natomiast te co miałem/mam mają taka mała baterię, A5 bodaj. Kiedy przychodzi mróz dzwonek czasem nie działa, jak jest cieplej to znowu działa, ale wiosną trzeba wymieniać baterie bo pada kompletnie.

Kiedyś wystawie nówkę na mróz i zobaczę czy ona tak sama z siebie.

Reply to
Sebastian Biały