Bezpieczne zasilanie diody Super Flux

CzeB6%E6.
Mam takie diody LED Super Flux.
ChcEA% podB3%B1czyE6% jB1% do zasilania poprzez przylutowanie do nF3%BFek
przewodF3%w. NiEA% bEA%dEA% wlutowywaB3% w PCB bo nie mam miejsca na pB3%yt=
kEA%.
Dioda ma prB1%d 60mA. I teraz mam zagwozdkEA%.
1. Nie mogEA% doszukaE6% siEA% karty katalogowej tej diody.
2. Jaki podaE6% bezpieczny prB1%d aby nie przegrzaE6% diody? Nie jest
lutowana do pB3%ytki wiEA%c podejrzewam, BF%e odprowadzenie ciepB3%a jest
gorsze, a chcEA% uzyskaE6% jak najwiEA%kszy strumieF1% z niej. Aby byB3%o
proB6%ciej zasilEA% przez zwykB3%y rezystor z zasilacza.

Oto ta dioda:
http://sklep.avt.pl/p/pl/4823802/dioda+super+flux+czerwona+60ma.html

Re: Bezpieczne zasilanie diody Super Flux
Ten prąd 60mA to chyba "max i to przez chwilę" - długo ten led nie
pożyje, to przecież zwykły najzwyklejszy (w kwestii struktury) chiński
szajs, więc ustaw jej ten podawany prąd 20mA i nie zastanawiaj się ;)
(przy 20mA*2v moc będzie na tyle niewielka, że chłodzeniem zewnętrznym
przez nóżki nie musisz się martwić, przez strukturę wyemituje się to
jakoś)