Bardzo ciekawy sposób wyświetlania cyfr

Witam wszystkich, przeglądając muzeum kalkulatorów natrafiłem na bardzo ciekawy sposób wyświetlania cyfr:

Myślę że można by wykonać coś takiego w domu i będzie to bardzo efektowne ;) Nixie już się chyba wszystkim znudziło ;)

Reply to
Maksymilian Dutka

Można takie moduły wyświetlaczy jeszcze spotkać. Może nawet na giełdzie elektronicznej wśród staroci. Działające widziałem osobiście kilka miesięcy temu podczas badania okresowego na panelu sterowania rentgenem w przychodni na Rusznikarskiej w Krakowie. Rok produkcji w okolicach 1965 r. Trochę się przestraszyłem... :)

Reply to
LukaszS